به‌روزرسانی اندروید 6.0.1 مارشمالو برای یکی از کاربران گلکسی S5 سامسونگ، به صورت اتفاقی عرضه شد

هفته‌ی گذشته سامسونگ اعلام کرده که به دنبال دارندگان نسخه‌ی آنلاک‌شده از گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در انگلستان و کره جنوبی بوده و قصد دارد اندروید مارشمالو را بر روی این دستگاه‌های آزمایش نماید. حال این آزمایش با عرضه‌ی اندروید 6.0.1 برای یکی از دارندگان Galaxy S5 به پایان رسیده است! […]

هفته‌ی گذشته سامسونگ اعلام کرده که به دنبال دارندگان نسخه‌ی آنلاک‌شده از گوشی‌های هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در انگلستان و کره جنوبی بوده و قصد دارد اندروید مارشمالو را بر روی این دستگاه‌های آزمایش نماید. حال این آزمایش با عرضه‌ی اندروید 6.0.1 برای یکی از دارندگان Galaxy S5 به پایان رسیده است!

طبق اطلاعاتی که در مورد بروزرسانی‌های امنیتی ماهانه‌ی سامسونگ آمده، آپدیتی که قرار است در تاریخ 1 ژانویه عرضه گردد، هنوز آماده نشده، اما بروزرسانی جدیدی که در ماه دسامبر عرضه شد، علاوه بر برطرف نمودن بروزرسانی‌های امنیتی، عملکرد برخی از اپلیکیشن‌های این سیستم‌عامل همچون Doze را نیز بهبود بخشیده و عملکرد باتری گوشی‌های مجهز شده به این سیستم‌عامل را بهتر از قبل خواهد نمود. در کنار این موارد، شکلک‌های جدیدی از سوی گوگل نیز برای کاربران عرضه شده که می‌تواند بسیار جذاب باشد. همچنین ویژگی Google Now on Tap نیز در این نسخه بروزرسانی شده و حالا کاربران می‌توانند با خیال راحت‌تری از آن استفاده نمایند.

اما صاحب این گوشی‌هوشمند که اندروید 6.0.1 به اشتباه برای او عرضه شده، از فرصت استفاده کرده و چندین تصویر مختلف و با کیفیت را از بروزرسانی‌شدن دستگاه خود تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده که نشان می‌دهد واقعا این آپدیت برای Galaxy S5 عرضه شده است.

البته اگر شما هم از دارندگان این گوشی‌هوشمند و نسخه‌ی آنلاک‌شده از آن هستید، نباید منتظر اندروید 6.0.1 باشید. چرا که این نسخه از سیستم‌عامل اندروید که برای Galaxy S5 عرضه شده، نسخه‌ی آزمایشی بوده و کاملا اتفاقی در اختیار این کاربر قرار گرفته است. شاید در آینده سامسونگ بخواهد این سیستم‌عامل را به صورت رسمی برای پرچم‌دار سال 2014 خود عرضه نماید، اما به هیچ‌وجه نمی‌توان شاهد عرضه‌ی این بروزرسانی در زمان فعلی باشیم.

در ادامه می‌توانید چند تصویر از میان عکس‌ها منتشر‌شده را مشاهده کنید:

Android-6.0.1-on-the-Samsung-Galaxy-S5 (5) Android-6.0.1-on-the-Samsung-Galaxy-S5 Android-6.0.1-on-the-Samsung-Galaxy-S5 (1) Android-6.0.1-on-the-Samsung-Galaxy-S5 (2) Android-6.0.1-on-the-Samsung-Galaxy-S5 (3) Android-6.0.1-on-the-Samsung-Galaxy-S5 (4)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال