هکرها موفق به اجرای اندروید 6.0.1 بر روی گوشی لومیا 525 شدند

از گوشی لومیا 525 در حدود 3 سال قبل رونمایی شده است، یعنی تا الان و بر اساس استانداردهای فعلی موبایل، این گوشی را عملا باید تاریخ گذشته دانست. اگر شما جزو کسانی هستید که این گوشی را خریده‎اید و آن را در گوشه‎ای رها کرده‎اید، یا شاید هنوز هم در حال استفاده از آن […]

از گوشی لومیا 525 در حدود 3 سال قبل رونمایی شده است، یعنی تا الان و بر اساس استانداردهای فعلی موبایل، این گوشی را عملا باید تاریخ گذشته دانست. اگر شما جزو کسانی هستید که این گوشی را خریده‎اید و آن را در گوشه‎ای رها کرده‎اید، یا شاید هنوز هم در حال استفاده از آن هستید، نظرتان در رابطه با دمیدن روحی تازه به کالبد این گوشی چیست؟

به لطف عضو ارشد فروم XDA، کاربری به اسم banmeifyouwant، او موفق شده است که اندروید 6.0.1 مارشملو را بر روی گوشی لومیا 525 نصب کند. او در راین رابطه چندین ویدئو منتشر کرده است که اجرای این سیستم‎عامل را بر روی این گوشی نشان می‎دهد، گرچه طبق چیزی که مشاهده می‎شود، این کار اندکی تغییرات در این گوشی را در بر می‎گیرد و ممکن است ضرورتا کاربران عادی و تازه‎کار قادر به انجام آن نباشند.

متاسفانه اگر امیدوار به دریافت یک فایل نصب و کد منبع هستید، این کاربر ادعا می‎کند که emmc (نوعی حافظه‎ی فلش که در گوشی‎ها و تبلت‎های ارزان‎قیمت دیده می‎شود) این گوشی از بین رفته است و تهیه‎ی یک گوشی لومیای 525 نو به نحوی کاری سخت است.  او می‎گوید “هدف اولیه‎ی من ارائه‎ی یک فایل نصب و آپلود کدهای منبع در هفته‎ی آینده بود. ولی! Emmc لومیا 525 من از بین رفته است. این قضیه می‎تواند دلیلی برای تاخیر باشد، چون من باید یک لومیا 525 نو برای توسعه‎ی فایل نصب بخرم، ولی پیدا کردن آن سخت است.”

مطمئن نیستیم که اصلا روزی شاهد عرضه‎ی چنین فایلی باشیم، ولی با توجه به این‎که یک گوشی 3 ساله را می‎توان هک کرد تا این سیستم‎عامل را اجرا کند، می‎توان فرض کرد که سایر دستگاه‎های لومیا نیز به صورت بالقوه قادر به اجرای آن خواهند بود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/3GF4P[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال