Lumia 640 جایگزینی تازه نفس برای تلفن هوشمند Lumia 635

در شرایطی که برخی از تلفن های هوشمند Lumia در حال بروزرسانی شدن و دریافت Windows 10 می باشند، مایکروسافت قصد دارد تا نسل بعدی از تلفن های ویندوز فونی و اقتصادی خود را روانه ی بازار کند. به تازگی مشخصات فنی تلفن هوشمند Lumia 640 به بیرون درز پیدا کرده است و عنوان شده که […]

در شرایطی که برخی از تلفن های هوشمند Lumia در حال بروزرسانی شدن و دریافت Windows 10 می باشند، مایکروسافت قصد دارد تا نسل بعدی از تلفن های ویندوز فونی و اقتصادی خود را روانه ی بازار کند. به تازگی مشخصات فنی تلفن هوشمند Lumia 640 به بیرون درز پیدا کرده است و عنوان شده که این تلفن هوشمند، جانشینی برای Lumia 635 می باشد. اما چه چیزی در این تلفن هوشمند تغییر کرده است؟

تلفن هوشمند Lumia 635 با یک صفحه ی نمایش 4.7 اینچی، 512 مگابایت حافظه ی رم، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی، پردازنده ی 4 هسته ای Snapdragon 400، صفحه ی نمایش 480×854 و 8 گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه شده بود که حتی دوربین آن، به flash مجهز نشده بود.

اما طبق اخباری که امروز منتشر شده است، تلفن هوشمند Lumia 640 قرار است جایگزین مدل 635 شود و تنها مواردی که در آن تفاوت کرده، این است که صفحه ی نمایش آن به 5 اینچی با وضوح تصویر 720p تغییر پیدا کرده است در کنار آن، این تلفن هوشمند از 1 گیگابایت حافظه ی رم و یک دوربین 8.9 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. البته لازم به ذکر است که دروبین جلویی این تلفن هوشمند، سنسوری 0.9 مگاپیکسلی خواهد داشت.

البته مورد قابل توجهی به تلفن هوشمند Lumia 640 اضافه نشده است و تنها نسبت به نسل قبلی خود بهبود هایی را داشته است. دلیل اینکه رم این تلفن هوشمند نیز به 1 گیگابایت افزایش پیدا کرده، این است که قرار است به صورت پیش فرض، Windows 10 بر روی این تلفن هوشمند نصب شود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد تلفن هوشمند Lumia 640 منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال