تصاویر رندر لومیا 850 به بیرون درز کرد

تاکنون اخبار و گزارشات زیادی در مورد معرفی یک گوشی میان‌رده توسط مایکروسافت موسوم به لومیا 850 منتشر شده و علی‌رغم اینکه از شروع این حرف و حدیث‌ها تا الآن نزدیک به 6 ماه می‌گذرد، مایکروسافت هنوز هیچ گزارش رسمی در این رابطه منتشر نکرده و هیچ‌کدام از این شایعات را هم نیز تأیید نکرده […]

تاکنون اخبار و گزارشات زیادی در مورد معرفی یک گوشی میان‌رده توسط مایکروسافت موسوم به لومیا 850 منتشر شده و علی‌رغم اینکه از شروع این حرف و حدیث‌ها تا الآن نزدیک به 6 ماه می‌گذرد، مایکروسافت هنوز هیچ گزارش رسمی در این رابطه منتشر نکرده و هیچ‌کدام از این شایعات را هم نیز تأیید نکرده است. با این حال به‌تازگی، سایت Nowhereelse.fr تصاویر رندر جدیدی منتسب به این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

بر اساس شایعاتی که قبلاً منتشر شده‌اند، آنچه که ما در مورد این محصول میان‌رده اهالی ردموند می‌دانیم این است که بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و آن‌طور که از این تصاویر رندر مشخص است، بدنه فلزی لومیا 850 صحت دارد. باید گفت که این یک انتخاب خوب از سوی مایکروسافت است؛ چراکه امروز دیگر اکثر شرکت‌ها نیز محصولات خود را با بدنه فلزی روانه بازار می‌کنند. با توجه به این تصاویر، طراحی لومیا 850 بسیار براق، تمیز، ساده و بی عیب نقص است و تنها در قاب پشتی یک برآمدگی به چشم می‌خورد که مربوط به دوربین اصلی دستگاه خواهد بود.

گفتنی است پیش از این در شایعات مشخصات این گوشی این گونه اعلام شده بود که قلب آن را چیپست اسنپ‌دراگون 410 کوالکام به همراه 1 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورده و این گوشی نیز از 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با سنسور 10 مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش 5 اینچی و باتری 2650 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. با توجه به اینکه گفته شده این گوشی سال آینده میلادی معرفی خواهد شد، ممکن است مایکروسافت قبل از معرفی، مشخصات سخت‌افزاری لومیا 850 را دستخوش تغییرات اندکی کند و یا حداقل شایعاتی که مشخصات این گوشی را روایت کرده‌اند، نادرست باشند.

با توجه به اینکه هنوز هیچ تأیید رسمی از سوی مایکروسافت در رابطه با این گوشی منتشر نشده است، از این رو این شایعات هنوز در هاله‌ای از ابهام بوده و قابل استناد نیستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال