پرچمداران جدید مایکروسافت از پورت USB تایپ C پشتیبانی خواهند کرد

از آخرین باری که مایکروسافت پرچمدار خود را معرفی کرده زمان زیادی می‌گذرد اما امروز شایعات جدیدی در مورد پرچمدار آینده‌ی مایکروسافت به بیرون منتشر شده است. شایعات مطرح شده در مورد دو گوشی لومیا 940 و لومیا 940 XL می‌باشند که از نظر ظاهری شباهت بسیاری با لومیا 830 خواهند داشت. قاب این دو گوشی […]

از آخرین باری که مایکروسافت پرچمدار خود را معرفی کرده زمان زیادی می‌گذرد اما امروز شایعات جدیدی در مورد پرچمدار آینده‌ی مایکروسافت به بیرون منتشر شده است. شایعات مطرح شده در مورد دو گوشی لومیا 940 و لومیا 940 XL می‌باشند که از نظر ظاهری شباهت بسیاری با لومیا 830 خواهند داشت. قاب این دو گوشی از آلمونیم ساخته شده اما بدنه‌ی عقبی آن را پلی کربنات تشکیل داده است.

لومیا 940 دارای نمایشگری 5.25 اینچی با رزولوشن QHD بوده اما نسخه‌ی XL این گوشی 5.7 اینچ خواهد داشت. باتری نسخه‌ی کوچک‌تر پرچمدار آینده‌ی مایکروسافت 3000 میلی آمپر ظرفیت خواهد داشت و نسخه‌ی بزرگ‌تر این پرچمدار 3300 میلی آمپر را با خود حمل می‌کند.

سنسور PureView 20 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسور 5 مگاپیسلکی برای دوربین جلو از دیگر مشخصات این دو گوشی می‌باشد. هر دو گوشی دارای 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بوده و 3 گیگابایت رم برای اجرای سریع‌تر برنامه‌ها تعبیه شده است. مدل 5.2 اینچی پرچمدار آینده‌ی مایکروسافت پردازنده‌ای شش هسته‌ای را بر روی چیپست اسنپدراگون 808 قرار داده است چیزی که بر روی پرچمدار ال جی نیز مشاهده کردیم. برادر بزرگ‌تر این پرچمدار یعنی نسخه‌ی 5.7 اینچی پردازنده‌ای هشت هسته‌ای را به همراه چیپست اسنپدراگون 810 قرار داده است.

یکی دیگر از مشخصات جالب این دو گوشی پشتیبانی از پورت USB 3 تایپ C می‌باشد که برای ارتباطات سریع‌تر و همچنین عوض کردن بین دو مدل touch و desktop در ویندوز فون بسیار کاربردی می‌باشد.

شایعات دیگری نیز از دیگر گوشی‌های مایکروسافت به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که مایکروسافت قصد معرفی لومیا 840 را نیز دارد و این گوشی فعلا در مرحله‌ی تست می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال