یک هفته پیش از رونمایی، تصاویر دیگری از مایکروسافت لومیا 950XL لو رفت

بنا به تأیید مایکروسافت، این شرکت در 14 مهرماه یک رویداد را میزبانی خواهد نمود. اگرچه به صورت دقیق اعلام نشده که این رویداد در خصوص چه موضوعی خواهد بود، اما احتمالاً باید منتظر رونمایی از محصولات جدیدی از این شرکت باشیم. این محصولات می‌توانند سورفیس پرو 4، مایکروسافت بند 2 و گوشی‌های جدید لومیا […]

بنا به تأیید مایکروسافت، این شرکت در 14 مهرماه یک رویداد را میزبانی خواهد نمود. اگرچه به صورت دقیق اعلام نشده که این رویداد در خصوص چه موضوعی خواهد بود، اما احتمالاً باید منتظر رونمایی از محصولات جدیدی از این شرکت باشیم. این محصولات می‌توانند سورفیس پرو 4، مایکروسافت بند 2 و گوشی‌های جدید لومیا 950 و 950XL باشند.

با توجه به اینکه اسلایدهای معرفی این دستگاه‌ها قبلاً انتشار یافته بود، تصاویر و مشخصات آن‌ها پیش از معرفی لو رفت. @Onleaks و @evleaks که دو نفر از لو دهنده‌های مشهور توییتری هستند، به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند لومیا 950XL منتشر کرده‌اند. تصویر بالا نسخه CAD این دستگاه‌ و تصویر پایین نسخه کامل آن را نشان می‌دهد. این‌طور به نظر می‌رسد که این تصاویر متعلق به محصول نهایی باشد.

lumia-950-xl-leaked1-640x594 (1)

بر اساس مشخصاتی که پیش‌تر از این محصول درز کرده و تصاویر منتشرشده جدید، تقریباً می‌توان گفت که تمام جزئیات مربوط به آن‌ها مشخص شده است. مگر این‌که مایکروسافت در آخرین دقایق تصمیم به اعمال تغییرات جدیدی بگیرد. هرچند مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی چندین مرتبه تا امروز بیان شده اما بد نیست یک بار دیگر نیز این مشخصات را مرور کنیم.

دو ویندوزفون جدید احتمالاً دارای دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر OIS، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه رم 3 گیگابایتی خواهند بود. گفتنی است لومیا 950 مجهز به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD و چیپست اسنپ‌دراگون 808 بوده در حالی است که لومیا 950Xl از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD و چیپست اسنپ‌دراگون 810 بهره خواهد برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال