مایکروسافت اشتباها ویندوز‌فون معرفی نشده لومیا ایکس را به تصویر کشید؛ آیا این همان سرفیس‌فون است؟

نمایندگی کشور چین شرکت بزرگ مایکروسافت با بارگزاری یک ویدئو در رابطه با نحوه عملکرد قابلیت کوانتینیوم (Conatinumm) گوشی‌های لومیا، اشتباها یکی از گوشی‌های معرفی نشده و جدید خود را موسوم به لومیا ایکس، به تصویر کشیدند. در واقع در خود ویدئو این گوشی جدید قابل تشخصی نبوده و اسمی از آن برده نمی‌شود، اما […]

نمایندگی کشور چین شرکت بزرگ مایکروسافت با بارگزاری یک ویدئو در رابطه با نحوه عملکرد قابلیت کوانتینیوم (Conatinumm) گوشی‌های لومیا، اشتباها یکی از گوشی‌های معرفی نشده و جدید خود را موسوم به لومیا ایکس، به تصویر کشیدند. در واقع در خود ویدئو این گوشی جدید قابل تشخصی نبوده و اسمی از آن برده نمی‌شود، اما در توضیحات زیر ویدئو نوشته شده بود که کوانتینیوم در حال حاضر توسط گوشی‌های لومیا 950، لومیا 950 ایکس ال، لومیا فون ایکس و گوشی Jade Primo ایسر پشتیبانی می‌شود. کمی بعد از این کار، مایکروسافت توضیحات زیر ویدئو را ویرایش کرده و تغییر داد؛ اما برای این کار کمی دیر شده بود.

ذیلا می‌توانید متن ویرایش نشده این ویدئو که از زبان چینی برگردان شده را بخوانید:

“به معرفی ویژگی کوانتینیوم خوش‌ آمدید. این قابلیت می‌تواند گوشی موبایل شما را به یک ویدئوپروژکتور بزرگ تبدیل کند. با استفاده از داک یا آداپتور آن می‌توانید گوشی را به یک تلویزیون یا نمایشگر بزرگ متصل کرده و سپس از اپلیکیشن‌های خود در یک نمایشگر بزرگ استفاده نمایید. همچنین قادر خواهید تا موس و کیبورد را هم به آن وصل کرده و به کارهایی از قبیل استفاده از فایل‌های آفیس، ارسال ایمیل و تایپ پیام‌های متنی بپردازید. از سوی دیگر قادر خواهید بود که ویدئوها و عکس‌های خود را تماشا کرده، به گشت و گذار در وب پرداخته و کارهایی از این دست را انجام دهید. قابل ذکر است که این ویژگی نیازمند گوشی هوشمندی خواهد بود که از آن پشتیبانی کند. به عنوان مثال گوشی‌های لومیا 950، لومیا 950 ایکس‌ال، لومیا فون ایکس و Jade Primo ایسر از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.”

این اولین باری است که نام گوشی لومیا فون ایکس را می‌شنویم. پیش از این در شایعات مختلف آمده بود که مایکروسافت روی گوشی سرفیس فون با کدنام Panos Phone کار می‌کند. برخی از وبلاگ‌های تکنولوژی حدس می‌زنند که گوشی نام برده شده در زیر این ویدئو همان سرفیس‌فون باشد. به هرحال با توجه به آنچه پیرامون سرفیس فون شنیده‌ایم، انتظار می‌رود که مایکروسافت از این ویندوزفون جدید در سپتامبر 2016 آن‌هم مجهز به یک چیپست Core M اینتل رونمایی کند.

ویدئوی مذکور را ذیلا می‌توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/KOrQw[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال