گوشی‌های سری لومیا از صفحه استور مایکروسافت حذف شدند

شرکت مایکروسافت بخش مربوط به گوشی‎های هوشمند سری لومیا را از صفحه‎ی اول فروشگاه محصولات خود حذف کرده است. ابتدا وب‎سایت MSPowerUser.com متوجه‎ی این تغییر شد و به نظر می‎رسد که این غول دنیای نرم‎افزار در حدود یک ماه قبل تصمیم گرفته است که ساختار منوی فروشگاه خود را تغییر دهد. لینکی که در استور […]

شرکت مایکروسافت بخش مربوط به گوشی‎های هوشمند سری لومیا را از صفحه‎ی اول فروشگاه محصولات خود حذف کرده است. ابتدا وب‎سایت MSPowerUser.com متوجه‎ی این تغییر شد و به نظر می‎رسد که این غول دنیای نرم‎افزار در حدود یک ماه قبل تصمیم گرفته است که ساختار منوی فروشگاه خود را تغییر دهد.

لینکی که در استور مایکروسافت برای گوشی‎های سری لومیا دیده می‎شد توسط بخشی به اسم “فروشگاه موارد آموزشی” (“Education Store”) جایگزین شده است. البته باید اشاره داشت قسمت گوشی‎های لومیا به طور کلی حذف نشده است و شما هم‎چنان می‎توانید از منوی Devices به آن دسترسی داشته باشید.

دلیل تغییر مکان بخش لومیا هر چیزی که می‎خواهد باشد ولی ظاهرا نشان می‎دهد که مایکروسافت زیاد مایل به تبلیغ این گوشی‎ها نیست. آیا این تغییر می‎تواند نشانه‎ای برای این باشد که مایکروسافت می‎خواهد به طور کلی برند قسمت گوشی‎های همراه خود را تغییر دهد؟ در همین رابطه قبلا به استحضار شما رسانده بودیم که زمزمه‎هایی مبنی بر تولید گوشی به اسم سرفیس فون شنیده می‎شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال