Lumigon T3 نام اولین گوشی مجهز به دوربین دید در شب است

Lumigon یک شرکت دانمارکی بوده که به طراحی بسیار جالب و متمایز محصولات خود مشهور است. مدل جدید این تلفن هوشمند T3 نام داشته که برای اولین بار در دنیا به دوربین دید در شب مجهز است. برخلاف گوشی CAT S60 که از دوربین حساس به دما برخوردار بود، گوشی هوشمند Lumigon T3 دارای یک دوربین 4 مگاپیکسلی دید […]

Lumigon یک شرکت دانمارکی بوده که به طراحی بسیار جالب و متمایز محصولات خود مشهور است. مدل جدید این تلفن هوشمند T3 نام داشته که برای اولین بار در دنیا به دوربین دید در شب مجهز است.

Lumigon T3 (3)

برخلاف گوشی CAT S60 که از دوربین حساس به دما برخوردار بود، گوشی هوشمند Lumigon T3 دارای یک دوربین 4 مگاپیکسلی دید در شب بوده که در بخش پشتی گوشی به همراه دو عدد حسگر مادون قرمز قرار گرفته است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به سادگی در تاریکی محض شب به عکاسی یا فیلم برداری پرداخته و از این نظر بتوانید متمایز باشید.

بدنه گوشی هوشمند T3 از استیل ضد زنگ درجه 316 نیروی دریایی ساخته شده و از طراحی بسیار مناسب مدل T2 HD نیز برخودار است. نمایشگر این گوشی هوشمند از نسل قبلی کمی بزرگ‌تر بوده و ابعاد آن به 4.8 اینچ می‌رسد. البته در مقایسه با استاندارد‌های امروزی باز هم کمی کوچک به نظر می‌آید. دقت تصویر این صفحه نمایش نیز برابر با 720p بوده و از پنل نمایشی Super AMOLED برخودار است.

در این گوشی به منظور مقاومت و استحکام بیشتر از لایه محافظ گوریلا گلس نسل چهار به همراه فایبرگلاس استفاده شده است. با اینکه این گوشی نتوانسته است همانند مدل T2 HD به طور رسمی مجوز IP58 را دریافت کند، اما با یان حال می‌توان گفت که بدنه آن در برابر نفوذ ذرات آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

Lumigon T3 (7)

البته بهتر است قبل از هر چیز دیگر به این موضوع نیز اشاره کنیم که Lumigon T3 یک گوشی اندرویدی به حساب آمده و به طور پیش‌فرض به نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو مجهز خواهد بود. تراشه موجود در آن که هنوز ناشناخته است، هشت هسته‌ای بوده و با حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز کار خواهد کرد. میزان حافظه رم این گوشی معادل سه گیگابایت بوده و دارای میزان حافظه داخلی 128 گیگابایت به همراه قابلیت افزایش این میزان از طریق کارت حافظه جانبی خواهد بود.

به منظور در امان نگه داشتن اطلاعات موجود در گوشی خود می‌توانید از برنامه Vault استفاده کرده و از این طریق می‌توانید گستره زیادی از اطلاعات دیجیتالی خود از برنامه‌ها گرفته تا  پسوردهای خود را در امان نگه دارید. علاوه بر آن این برنامه از گفتگو و چت رمز‌گذاری شده نیز استفاده کرده و در کنار آن دارای حسگر تخشیص دهنده اثر انگشت نیز می‌باشد.

Lumigon T3 (8)

از نظر مشخصات فنی، این گوشی هوشمند به یک دوربین اصلی با دقت 13 مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری 4K،‌ دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p به همراه فلاش LED جلویی گوشی مجهز خواهد بود. از طرفی در بسته خرده فروشی این گوشی می‌توانید یک هدفون های‌فای طراحی شده برای این دستگاه را نیز بیابید. با استفاده از این هدفون می‌توانید اصوات را با مشخصات 24 بیت و 192 کیلوهرتز به صدا در آورید. این دستگاه به بلندگوهای استریو مجهز بوده و در کنار آن دارای یک حسگر ساطع کننده امواج مادون قرمز به منظور کنترل لوازم خانگی نیز خواهد بود. از سویی دیگر این گوشی می‌تواند به طور همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی نماید.

Lumigon T3 (2)

اگر با دیدن مشخصات فنی این دستگاه به گوشی هوشمند Lumigon T3 علاقه‌مند شده‌اید پس بهتر است بدانید که این دستگاه 925 دلار قیمت داشته و هم اکنون تنها نسخه مشکی رنگ آن قابل خریداری می‌باشد. نسخه‌های سفید و نارنجی در اواخر این ماه قابل دسترسی و خریداری خواهد یود.

البته شرکت Lumigon یک نسخه 24 قیراط طلایی را نیز از این گوشی ساخته است که بسیار بهتر از گوشی‌های تولید شده توسط شرکت‌های جانبی Goldgenie یا Amosu کیفیت دارد.

Lumigon T3 (1)

البته قیمت این سری نیز خیلی با مدل‌های اولیه تفاوت ندارد. در حقیقت مدل مشکی و طلایی این گوشی 1,200 دلار قیمت داشته و مدل مشکی و مشکی (به همراه لایه‌هایی از طلا) و همچنین نسخه سفید و طلایی آن نیز در اواخر این ماه آماده خریداری خواهند شد. البته جالب است بدانید که نسخه‌ای سفید رنگ نیز در حال طراحی است که بر روی بدنه آن قرار است الماس قرار بگیرد!

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال