کسب و کارها

سفری لاکچری با تور مالزی، تور تایلند و تور دبی

اگر چه برای خیلی‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفتن به سفری مقرون به صرفه در اولیوت قرار دارد، اما بعض‌ها هم به دنبال یک ماجراجویی مجلل و توری لاکچری هستند. برای این دسته افراد، بهترین‌ هتل‌ها، فعالیت‌های گردشگری خاص و صرف شام در رستوران‌های گران قیمت، اهمیت بالایی داشته و به دنبال بهترین‌ها در هر […]

اگر چه برای خیلی‌ها، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفتن به سفری مقرون به صرفه در اولیوت قرار دارد، اما بعض‌ها هم به دنبال یک ماجراجویی مجلل و توری لاکچری هستند. برای این دسته افراد، بهترین‌ هتل‌ها، فعالیت‌های گردشگری خاص و صرف شام در رستوران‌های گران قیمت، اهمیت بالایی داشته و به دنبال بهترین‌ها در هر شهری هستند. اگر از این دست افراد باشید، حتما ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید چون پیشنهادهای خیلی خوبی برایتان داریم.

سفری لاکچری به جنوب شرق آسیا با تور مالزی

تور مالزی تصویر یک سفر لاکچری کامل به جنوب شرقی آسیا است. کشوری فوق‌العاده جذاب که برای چنین سفری، چند مقصد عالی برایتان دارد. شما هم می‌توانید در پایتخت زیبا و مدرن این کشور یک سفر واقعا مجلل را در بهترین هتل‌ها سر کنید و به سراغ جذاب‌ترین رستوران‌های مالزی بروید یا در یکی دو جزیره‌ی خاص مالزی، در ریزورت‌های ساحل لاکچری سفر خود را بگذرانید و با قایق‌های گران قیمت، به گردش‌های دریایی بروید.

قبل از این که به سراغ هر جای دیگری در مالزی برویم، باید از کوالالامپور برایتان صحبت کنیم که بهترین انتخاب برای سفری لاکچری به مالزی به حساب می‌آید. این شهر با آسمان‌خراش بلند، هتل‌های 5 ستاره متعدد، رستوران‌های که بهترین آشپزهای دنیا را در خود دارند و بسیاری ویژگی‌های دیگر، بهترین گزینه برای چنین سفری محسوب می‌شود. هر روز شما در کوالالامپور یک ماجراجویی دلپذیر خواهید بود. می‌توانید در پارک‌های آبی بزرگ خوش بگذرانید، به بالای برج‌های دو قلوی پتروناس بروید و در هنگام صرف غذا، نمایی بی‌نظیر از شهر را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود، کوالالامپور نسبت به دیگر مقاصد گردشگری مالزی برتری داشته باشد، داشتن چندین مرکز خرید بزرگ و جذاب است. بعضی از این مراکز همچون Suria KLCC، Pavilion KL یا Mid Valley Megamall جزو لوکس‌ترین‌ها به حساب آمده و اغلب برندهای گران‌قیمت لباس، لوازم آرایش، کیف و کفش، الکترونیک و … را در خود میزبانی می‌کنند. این مجموعه‌ها دارای بخش‌های تفریحی، رستوران‌هایی عالی و مجموعه‌های سینمایی بزرگ هستند که فیلم‌های روز دنیا را در خود پخش کرده و همچنین دارای سالن‌های VIP با پذیرایی عالی هستند.

همان‌طور که گفتیم، کوالالامپور دارای هتل‌های 5 ستاره باشکوهی نیز هست. Grand Hyatt، RuMa یا Traders تنها سه نمونه از این هتل‌های لاکچری هستند که همگی در اطراف برج‌های پتورناس واقع شده، امکانات کاملی را به شما ارائه می‌کنند و از هر نظر، سفری مجلل و شاهانه را برایتان خواهند ساخت. کوالالامپور از نظر مراکز تفریحی نیز درجه یک و متنوع است و هر گوشه از این شهر بزرگ، جایی برای گشت و گذار و مکانی برای تفریح و خوش‌گذرانی وجود دارد. از پارک‌های بازی تا موزه‌ها و گالری‌های هنری و حتی پارک بازی‌های واقعیت مجازی، انتخاب‌های شما در این شهر، پرتعداد و عالی هستند.

اگر دوست داری سفری لاکچری به مقاصد ساحلی مالزی را تجربه کنید، مجمع‌الجزایر لنکاوی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این منطقه فوق‌العاده دیدنی، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در این کشور به حساب می‌آید و با داشتن ریزورت‌های ساحلی 5 ستاره و مجلل در طبیعتی شگفت‌انگیز، شکلی متفاوت از سفر را نسبت به کوالالامپور برایتان خواهد ساخت. این هتل‌ها اغلب اقامتگاه‌های بسیار بزرگ با استخرهای مختلف، زمین‌های ورزشی، ساحل خصوصی و خیلی امکانات دیگر هستند. از طرفی فعالیت‌های تفریحی دریایی، طبیعت گردی و صرف غذا در رستوران‌های لاکچری رو به دریا را نیز می‌توانید امتحان کرده و سوار بر قایق‌های گران، غروب آفتاب را در آب‌های اطراف لنکاوی تماشا کنید.

تور تایلند برای تجربه سفر به مقاصد مختلف

تور تایلندتور تایلند هم از بعضی نقاط شبیه به سفر به مالزی است و از بعضی جهات نیز تفاوت‌های بسیار با آن کشور دارد. در تایلند نیز بانکوک به عنوان پایتخت، امکانات فوق‌العاده برای داشتن سفری لاکچری به این کشور را برایتان فراهم خواهد کرد اما از طرفی، مقاصد ساحلی بسیار بیشتری هستند که برای گذراندن تعطیلات خود به بهترین شکل ممکن، می‌توانید انتخاب نمایید.

از بانکوک شروع کنیم که محبوب‌ترین مقصد گردشگری دنیا بوده و تعداد هتل‌های 5 ستاره و مجللش، از هر جایی در جنوب شرق آسیا و بسیاری شهرهای هم دیگر بیشتر است. Waldorf Astoria، Westin Bangkok و Landmark Bangkok سه نمونه از گران‌ترین هتل‌های پایتخت هستند که امکانات خاصی را برای مهمانان خود به همراه خواهند داشت. در این سفر شما می‌توانید به روفتاپ‌های جذاب بانکوک رفته و هنگام صرف نوشیدنی و غذا، به منظره‌ی دیدنی شهر بپردازید یا در رستوران‌هایی که ستاره‌ی میشلن دارند، غذایی عالی سفارش دهید.

در سفر به بانکوک امکان انجام فعالیت‌های خاصی را دارید. مثلا به گردش با هلیکوپتر رفته و یا سقوط آزادر اطراف پایتخت را تجربه کنید. گردش‌های آبی با قایق‌های لوکس در این شهر نیز رواج داشته و پارک‌های آبی و بازی زیادی هستند که می‌توانید برای تفریح انتخاب کنید. حتما می‌دانید که بانکوک برای آن‌ها که اهل خرید از برندهای لوکس هستند، یک مقصد تمام و کمال به حساب می‌آید. مراکز خرید بزرگ و لاکچری این شهر، هر برندی از هر جای دنیا که بخواهید را در خود دارند. از مارک‌های معروف لباس اروپایی و آمرکایی تا برندهای محبوب لوازم آرایش از شرق آسیا و یا برندهای مهم جواهرات نیز در این مراکز حضور دارند.

از ویژگی‌های تایلند این است که به هیچ وجه در بانکوک خلاصه نمی‌شود و شهرها و جزایر مهمی دارد که همگی امکانات عالی برای سفر لاکچری را برایتان فراهم خواهند آورد. یکی از محبوب‌ترین  مقاصد تایلند برای چنین سفرهایی پوکت است که چندین هتل خاص و جذاب داشته که ویلاهایی منحصر به فرد دارند. ویلاهایی که با استخر اختصاصی، منظره‌ی دریا، سواحل اختصاصی و خیلی امکانات دیگر از شما استقبال می‌کنند. از پوکت می‌توانید در گردش‌های دریایی به دیدن جزایر کوچک رفته و روزهایی عالی را در سفر پشت سر بگذارید.

اگر بخواهید خیلی خرج کنید، امکان اقامت در جزایر کوچک خصوصی را هم در تایلند خواهید داشت. مونورک، رانگ نوی، آمانپوری یا ناکا از جمله این جزایر خصوصی هستند که دارای ریزورت‌های لاکچری کم‌نظیری بوده و امکانات متعددی را برایتان به ارمغان می‌آورند. این جزایر خصوصی، یک محیط کاملا ایزوله از دیگر جزایر و مناطق تایلند داشته و اغلب آن‌ها در نزدیکی پوکت واقع شده‌اند. البته اقامت در این جزایر بسیار گران‌تر از جاهای دیگر تایلند و حتی هتل‌های 5 ستاره مجلل در جاهای مختلف کشور است.

در تور دبی بهترین‌ها را تجربه کنید

تور دبیخیلی از مردم دنیا برای تجربه‌ی سفری لاکچری، تور دبی را انتخاب می‌کنند. این مقصد ساحلی محبوب در کنار خلیج فارس، یک تجربه کاملا منحصر به فرد را برای مسافران به همراه خواهد داشت. دبی شهری خاص است که هر چیزی که فکرش را کنید را در آن‌جا پیدا خواهید کرد. یکی از امتیازات بزرگ دبی، داشتن هتل‌های خاص و بزرگ 5 ستاره بوده و اکثر برندهای مهم در زمینه‌ی هتل‌های زنجیره‌ای در این شهر حضور فعال دارند.

بدون شک اگر قرار باشد، لاکچری‌ترین سفر ممکن را به دبی تجربه کنید، باید به سراغ هتل برج‌العرب بروید. این هتل 7 ستاره‌ی باشکوه دارای بنایی بی‌نظیر بوده که یکی از نمادهای مهم در دبی محسوب می‌شود. این هتل یکی از گران‌ قیمت‌ترین اقامتگاه‌های دنیا به حساب می‌آید که از دکور داخلی تا جزء به جزء آن به مجلل‌ترین شکل ممکن ساخته شده و دارای رستوران‌هایی با شکوه، باند فرود هلیکوپتر و اتاق‌ها و سوییت‌های بزرگ و کم‌نظیر است.

البته دبی مملو از هتل‌های لاکچری و گران‌قیمت است. یکی دیگر از این اقامتگاه‌های معروف، هتل بزرگ و باشکوه آتلانتیس است که در جزیره‌ی نخل واقع شده و در نزدیکی خود یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی این شهر را نیز می‌بیند. ریزورت Bvlgari، Armani و One&Only جزو دیگر هتل‌های مجلل و خاص دبی به حساب می‌آیند. البته اگر اهل رفتن به سافاری صحرا باشید، می‌توانید شبی را در اقامتگاه باشکوه صحرایی Al Maha سر کنید. این مکان اگر چه در قلب صحرا واقع شده و شامل چند چادر می‌شود، اما این چادرها امکاناتی به اندازه‌ی هتل‌های 5 ستاره دارند، غذاهایی که سرو می‌شود، همگی بهترین هستند و فضای کلی این مکان نیز معرکه‌ است و خاطراتی خوشی را از سفر به دبی برایتان می‌سازند.

دبی یکی از مقاصد مهم خرید در دنیاست و تعداد زیادی مراکز تجاری بزرگ دارد که برای معرفی هر کدامشان، نیاز به یک مقاله کامل است. دبی مال یکی از آن‌هاست که همچون شهری بزرگ، صدها فروشگاه از برندهای مختلف، بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا، پارک بازی واقعیت مجازی و چندین چند رستوران و کافه را در خود دارد. امارات مال هم شرایط مشابهی داشته و در کنار فروشگاه‌های مختلف، پارک برفی بزرگی دارد که در گرمای هوا، تفریحات زمستانی را برایتان به همراه خواهد داشت. دبی مارینا مال، فستیوال سیتی مال و خیلی مراکز دیگر هستند که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، جایی عالی برای خرید و تفریح به حساب می‌آیند.

در زمینه‌ی فعالیت‌های تفریحی لوکس، دبی بی‌نظیر است. اهل گردش‌های دریایی هستید؟ با بهترین یات‌های دنیا به آب‌های خلیج فارس بروید و از مناظر مختلف دریایی لذت ببرید. اهل فعالیت‌های ماجراجویانه‌اید؟ سوار بر بالن‌های هوای گرم بر فراز صحرا بروید، سقوط آزاد بالای جزیره نخل را تجربه کنید یا با ماشین‌های گران‌قیمت در پیست برانید! تور دبی به گونه‌ای است که برای هر کس با هر سلیقه‌ای، فعالیتی خاص و منحصر به فرد را فراهم آورده و همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند از سفری لاکچری به این مکان لذت ببرند.