ساخت نوعی حلقه هوشمند با قابلیت اندازه گیری دقیق فشار خون

حلقه هوشمند Iris نوعی حلقه هوشمند مجهز به حسگرهای ویژه سنجش فشار خون است که می تواند فشار خون را به طور دقیق اندازه گیری کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حلقه هوشمند Iris محصول کمپین پروژه این حلقه در پلتفرم سرمایه گذاری کیک استارترز است. درون این حلقه یک حسگر PPG […]

حلقه هوشمند Iris نوعی حلقه هوشمند مجهز به حسگرهای ویژه سنجش فشار خون است که می تواند فشار خون را به طور دقیق اندازه گیری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حلقه هوشمند Iris محصول کمپین پروژه این حلقه در پلتفرم سرمایه گذاری کیک استارترز است. درون این حلقه یک حسگر PPG بهمراه ۶ آشکار ساز نوری و ۱۸ عدد LED قرار داده شده است. در حالیکه در مدل های شرکت های رقیب تعداد آشکارسازها و LED نصف این مقدار است. این حلقه هوشمند می تواند ضربان قلب، HRV و سطح اکسیژن خون را نیز اندازه گیری کند. امکان ردیابی میزان استرس، تمرینات ورزشی و کیفیت خواب نیز با کمک این حلقه وجود دارد. برنامه مخصوص این حلقه به کاربر امکان می دهد تا داده ها را از طریق گوشی همراه خود مشاهده کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک، حلقه Iris در بین حلقه های هوشمند باریک ترین آنها محسوب میشود. عرض آن تنها ۵ میلی متر و ضخامت آن نیز ۲.۵ میلیمتر است. حلقه هوشمند Iris حدود ۵ گرم وزن دارد و برای شارژ آن می توان از پایه بی سیم استفاده کرد. مهمترین ویژگی این حلقه که می تواند آن را از دیگر حلقه ها متمایز کند دقت بالای اندازه گیری آن است.

قیمت این حلقه نیز نسبت به مدل های مشابه بازار ارزان تر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال