ساخت قاب جدید میکروب‌زدا برای گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

شایعاتی منتشر شده است که در آن ادعا میشود سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت ۲۰ اولترا از قاب های جدیدی با پوشش میکروب زدا استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از برگزاری مراسم بزرگ گلکسی شایعاتی منتشر شده که در آن فرد افشاگر مدعی شده است قاب های […]

شایعاتی منتشر شده است که در آن ادعا میشود سامسونگ برای گوشی های گلکسی نوت ۲۰ اولترا از قاب های جدیدی با پوشش میکروب زدا استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از برگزاری مراسم بزرگ گلکسی شایعاتی منتشر شده که در آن فرد افشاگر مدعی شده است قاب های جدید سامسونگ برای گلکسی نوت ۲۰ از نوع میکروب زدا هستند. پیش از این مراسم محصولات قابل عرضه در آن شامل خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ (Samsung Galaxy Note 20) و همچنین والپیپرهای رسمی این گوشی ها نیز افشا شده اند.

تازه ترین خبر مربوط به محصولات سامسونگ انتشار شایعات مربوط به قاب های گلکسی نوت ۲۰ است. سامسونگ برای فروش بیشتر سعی کرده است تا قابهای جدید با کیفیتی را به این گوشیها اضافه کند. یک افشاگر بخش گوشی های هوشمند ادعا کرده سامسونگ برای قابهای مخصوص نوت ۲۰ اولترا یک پوشش میکروب زدا در نظر گرفته است.

در عکس‌های منتشرشده از این قاب های کتابی جنس آنها قابل تشخیص نیست اما به نظر می رسد از نوعی چرم و پارچه ساخته شده باشد. همچنین قرار گیری این قاب ها درون محفظه های مخصوص نشان می دهد که از نوعی پوشش ضد میکروبی نیز برخوردار هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال