ساخت کوله پشتی قابل بازیافت با کمک حداقل ۱۰ ماده گوناگون از پارچه ها

کوله پشتی ساخت شرکت آلمانی وائود Vaude به صورت کاملاً قابل بازیافت طراحی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت آلمانی به نام وائود در ساخت کوله پشتی خود از روش سازگار با محیط زیست استفاده کرد. در این طراحی با کمک فناوری چاپ سه بعدی امکان ساخت تجهیزات سازگار […]

کوله پشتی ساخت شرکت آلمانی وائود Vaude به صورت کاملاً قابل بازیافت طراحی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک شرکت آلمانی به نام وائود در ساخت کوله پشتی خود از روش سازگار با محیط زیست استفاده کرد. در این طراحی با کمک فناوری چاپ سه بعدی امکان ساخت تجهیزات سازگار با محیط زیست به صورت ابتدایی فراهم شده است.

به گفته شرکت سازنده این محصول می تواند به صورت صد درصد بازیافت شود. همچنین در ساخت آن از ۱۰ ماده مختلف و ترکیبی از پارچه ها استفاده شده است. نوع بدنه، تسمه ها و لایه پشتی از نوع پلی یورتان ترموپلاستیک است که هیچ اختلالی در بازیافت ماده مخلوطی ایجاد نخواهد کرد. دیگر اجزای آن همانند سگها قبل از بازیافت قابل جدا شدن هستند.

شرکت وائود محصول خود را به صورت یک کوله پشتی بسیار راحت و کاربردی با قابلیت بازیافت تولید کرده است تا یک محصول مرغوب در قفسه فروشگاه قرار بگیرد. همکاری این شرکت با شرکت اوچسلر Oechsler در زمینه تولید پلاستیک و مواد افزودنی باعث شد تا ساخت پنل لانه زنبوری این کوله پشتی از فناوری چاپ سه بعدی استفاده کنند. این ساختار از کمترین مواد برای بهبود پایداری و همچنین وزن طبیعی استفاده خواهد کرد. این دو شرکت با کمک فناوری چاپ سه بعدی ساختارهای شبکه و سطوح سفت را در پنل این کیف تغییر دادند تا بتوانند عملکرد آن را برای توضیع بهتر فشار افزایش دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال