قلاده هوشمند Petpuls با قابلیت شناسایی حالات هیجانی بدن حیوانات (CES 2021)

یک استارتاپ فناوری به نام Petpuls نوعی قلاده هوشمند توسعه داده که قادرست حالات هیجانی بدن سگها را تشخیص دهد. شرکت Petpuls از فناوری تشخیص صدا برای این قلاده هوشمند استفاده کرده است. این فناوری می تواند ۵ وضعیت عاطفی حیوان را تشخیص دهد. این قلاده از طریق نوع صدای واق واق سگ و تحلیل […]

یک استارتاپ فناوری به نام Petpuls نوعی قلاده هوشمند توسعه داده که قادرست حالات هیجانی بدن سگها را تشخیص دهد.

شرکت Petpuls از فناوری تشخیص صدا برای این قلاده هوشمند استفاده کرده است. این فناوری می تواند ۵ وضعیت عاطفی حیوان را تشخیص دهد. این قلاده از طریق نوع صدای واق واق سگ و تحلیل آن وضعیت عاطفی حیوان را به صاحب آن اعلام می کند. تحلیل رفتار سگ همانند وضعیت عاطفی مانند خوشحالی، اضطراب، عصبانیت، ناراحتی و یا آرامش از طریق اپلیکیشن iOS یا اندروید ترجمه و برای کاربر ارسال می شود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا،این قلاده چهار و نیم متری به طور خودکار می تواند با موبایل جفت شده و کلیه فعالیت های سگ را ردیابی کند. همچنین پایش استراحت سگ و میزان رژیم غذایی و خواب حیوان نیز با کمک این قلاده هوشمند انجام می شود. الگوریتم هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این قلاده کلیه نیازهای حیوان را از طریق ترجمه صدا به صاحب آن انتقال می دهد. در بانک صدای الگوریتم مورد استفاده بیش از ده هزار صدای واق واق از ۵۰ نژاد برای بررسی صداها استفاده شده است.

 ایده اصلی ساخت این قلاده هوشمند توسط دانشگاه ملی سئول انجام گرفته و طبق آزمایشات انجام شده دقت تشخیص این قلاده حدود ۸۰ درصد اعلام شده است.. این قلاده با یک بار شارژ تا ده ساعت قابل استفاده بوده پاشیده شدن قطرات آب نیز مقاوم است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال