ساخت محفظه مخصوص ضدعفونی کردن ماسک ها

یک شرکت فناوری محفظه مخصوص برای ضدعفونی کردن ماسک طراحی کرده که از طریق انواع امواج ماورای بنفش می تواند تنها با فشردن یک دکمه عملیات ضدعفونی کردن را انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، امروزه استفاده از ماسک برای محافظت از ویروس کرونا و دیگر بیماری ها به یک امر عادی و […]

یک شرکت فناوری محفظه مخصوص برای ضدعفونی کردن ماسک طراحی کرده که از طریق انواع امواج ماورای بنفش می تواند تنها با فشردن یک دکمه عملیات ضدعفونی کردن را انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، امروزه استفاده از ماسک برای محافظت از ویروس کرونا و دیگر بیماری ها به یک امر عادی و روزمره تبدیل شده است. از طرفی ماسک های چندبار مصرف نیز برای استفاده مجدد نیاز به ضدعفونی دارند. همچنین ماسک های یکبار مصرف نیز برای دور انداختن باید ایمن باشند.

یک شرکت فناوری جعبه ضد عفونی به نام UVCcleans ساخته که تنها با فشار دادن یک دکمه روی این دستگاه می‌تواند با کمک نور ماورای بنفش ۱۸۵ نانومتری ماسک و یا دیگر وسایل در معرض آلودگی را ضدعفونی کند.

نور ماورای بنفش با غیرفعال کردن عوامل بیماری زا از تکثیر و شیوع بیماری ها جلوگیری می کند. این جعبه ضد عفونی کننده بسیار کوچک بوده و همانند یک پاور بانک می توان آن را حمل کرد. در قسمت بالایی دستگاه نیز امکان ضدعفونی کردن وسایل دیگر مانند دستکش، سوئیچ، دسته کلید و دیگر لوازم نیز وجود دارد. دستگاه مورد نظر هم اکنون با قیمت بسیار پایین 32.9 دلار به فروش میرسد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال