ساخت کفی هوشمند کفش که از زمین خوردن جلوگیری می کند

محققان نوعی کفی هوشمند ساخته اند که مانع از سر خوردن و زمین خوردن استفاده کنندگان خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان سنگاپوری به سرپرستی پروفسور لیم چوی تک، این دستگاه پوشیدنی را توسعه دادند. کفی هوشمند ساخته شده با درک علت لغزیدن و یا زمین خوردن از این کار […]

محققان نوعی کفی هوشمند ساخته اند که مانع از سر خوردن و زمین خوردن استفاده کنندگان خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان سنگاپوری به سرپرستی پروفسور لیم چوی تک، این دستگاه پوشیدنی را توسعه دادند. کفی هوشمند ساخته شده با درک علت لغزیدن و یا زمین خوردن از این کار جلوگیری می کند.

کفی هوشمند با قرارگیری در کفش های معمولی با استفاده از تجهیزات خود مانند ماژول GPS، واحد اندازه گیری اینرسی و حسگرهای فشار قادر است مکان کاربر را ثبت و حرکات و تغییرات مربوط به پا را تشخیص دهد. در این کفی داده ها با استفاده از الگوریتم های سفارشی سازی شده تجزیه و تحلیل شده و می تواند علت لغزیدن یا زمین خوردن را درک کند.

ایده استفاده از این کفی بدین صورت است که در صورت مشاهده کارفرما در مورد اینکه برخی حوادث در یک منطقه رخ می دهد، تلاش کنند تا آن منطقه را ایمن تر کنند. در صورت سرخوردن کارگر در یک منطقه بصورت مکرر می توان مکان با خطر پایین تر انتخاب شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال