ساخت عینک آفتابی هوشمند با قابلیت کنترل میزان تیرگی شیشه ها

استارتاپ امپر نوعی عینک آفتابی هوشمند طراحی کرده که شیشه‌های آن متناسب با شرایط نوری تیره و روشن می شود. کاربر با استفاده از اپلیکیشن در گوشی هوشمند می تواند میزان تیرگی شیشه های این عینک را مشخص کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عینک آفتابی طراحی شده توسط شرکت امپر با […]

استارتاپ امپر نوعی عینک آفتابی هوشمند طراحی کرده که شیشه‌های آن متناسب با شرایط نوری تیره و روشن می شود. کاربر با استفاده از اپلیکیشن در گوشی هوشمند می تواند میزان تیرگی شیشه های این عینک را مشخص کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عینک آفتابی طراحی شده توسط شرکت امپر با توجه به شرایط نوری محیط تیره و روشن میشود. از طریق برنامه درون گوشی هوشمند می توان این تغییرات را روی شیشه های این عینک اعمال کرد. این عینک هوشمند مدل لوکس دیگری نیز دارد که در آن از یک بلندگوی داخلی و میکروفون برای برقراری تماس استفاده شده است.

 عینک هوشمند داسک مجهز به لنز های الکتروکرومیک است که در آن سیگنال های الکتریکی باعث تغییر رنگ شیشه می شود. این در حالی است که در اعینک های کلاسیک با استفاده از لنزهای فتوکرومیک پاسخ تغییر شرایط نور به طور خودکار انجام می گیرد. کلیه کاربران این عینک هوشمند از طریق دکمه های موجود در زیر یکی از دسته ها نیز می توانند به سه سطح تیرگی در آن دسترسی داشته باشند. همچنین با استفاده از برنامه موبایلی آن نیز می توان میزان تیرگی شیشه عینک را از صفر تا صد تنظیم کرد.

در مدل لوکس داسک از بلندگو و میکروفون برای برقراری تماس تلفنی و یا ارتباط با دستیار های هوشمند صوتی و گوش دادن به موسیقی استفاده شده است. نحوه قرارگیری میکروفون و بلندگو روی دسته عینک به طوری است که تنها کاربر می تواند صدای آن را بشنود. همچنین کاربر در صورت گم شدن عینک می‌تواند با استفاده از برنامه موبایلی و به صدا درآوردن آن، عینک خود را پیدا کند.

در این عینک یک باتری استفاده شده که با هر بار شارژ تا یک هفته می تواند به طور مداوم از ویژگی تغییر تیرگی استفاده کرد. دریافت گواهی آی پی ۶۵ در این عینک آن را ضد آب کرده اما نمی توان به طور کامل آن را در آب فرو برد. قیمت این عینک هوشمند در صورت تولید انبوه ۱۷۹ دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال