ساخت هدفون عجیبی که می تواند در ۳۵ ثانیه گوش را شستشو دهد

یک هدفون عجیب قرار است جایگزین گوش پاکن های پنبه ای شود. این هدفون با ظاهر عجیب خود می تواند در عرض ۳۵ ثانیه گوش را شستشو داده و تمیز کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این گجت در نگاه اول شبیه به هدفون های لوکس است. اما در واقع دستگاه جدیدی […]

یک هدفون عجیب قرار است جایگزین گوش پاکن های پنبه ای شود. این هدفون با ظاهر عجیب خود می تواند در عرض ۳۵ ثانیه گوش را شستشو داده و تمیز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، این گجت در نگاه اول شبیه به هدفون های لوکس است. اما در واقع دستگاه جدیدی برای پاک کردن جرم های گوش است. سیستم OtoSet می تواند بطور خاص آب را وارد مجرای گوش کرده و در مدت زمانی اندک آن را تمیز کند. البته این دستگاه در حاضر با قیمت بالای ۲ هزار و ۷۵۰ دلار به فروش می رسد. یک استارتاپ پزشکی به نام Safksn Health مجری ساخت این دستگاه است. این شرکت در حال حاضر با دریافت ۸ میلیون دلار بودجه برای این دستگاه آن را روانه بازار کند.

گوش پاک کن جدید توانسته تاییدیه سازمان غذا و داروی ایالات متحده را نیز دریافت کند. در واقع این اولین گوشی پاک کن سیستمی است که این تاییدیه را دریافت می کند. همچنین این سیستم قادر است جرم گوش را از مقدار خفیف تا شدید برطرف کند. درون این دستگاه از روش جدیدی برای وارد کردن و میکرومکش آب استفاده شده است. سپس درون یک هدفون قرار گرفته است. جریان مایع بوسیله یک سری یکبار مصرف از طریق گوشی هدفون وارد گوش میشود و با وارد شدن به دیواره کانال گوش جرم ها را با خود حل می کند. سپس سیستم میکرومکش باعث بازگشت مایع به سمت ظرف میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال