ساخت ریموت کنترل تلویزیون مجهز به صفحه خورشیدی ( CES 2021 )

سامسونگ از ریموت کنترل های جدید خود مجهز به صفحه خورشیدی رونمایی کرد. به نظر می رسد کلیه تلویزیون های سامسونگ در سال جدید میلادی دارای این نوع ریموت کنترل هستند که می‌تواند با نور داخل و خارج شارژ شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، تجهیزات و فناوری های مختلفی طی نمایشگاه آنلاین CES […]

سامسونگ از ریموت کنترل های جدید خود مجهز به صفحه خورشیدی رونمایی کرد. به نظر می رسد کلیه تلویزیون های سامسونگ در سال جدید میلادی دارای این نوع ریموت کنترل هستند که می‌تواند با نور داخل و خارج شارژ شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، تجهیزات و فناوری های مختلفی طی نمایشگاه آنلاین CES 2021 معرفی شدند یکی از آنها ریموت های خورشیدی تلویزیون مربوط به شرکت سامسونگ است. این ریموت علاوه بر سازگاری با محیط زیست می‌تواند با نور خورشید شارژ شود.

صفحه خورشیدی قرار داده شده برای این ریموت کنترل علاوه بر با نور فضای خارج با نورهای فضای داخلی نیز قابلیت شارژ دارد. حتی در صورت وجود هیچ نوری این ریموت میتواند خود را از طریق درگاه USB معمولی شارژ کند. در ساخت این ریموت کنترل از نوعی پلاستیک به نام “پلی اتیلن ترفتالات” استفاده شده که بازیافتی بوده و به گفته سامسونگ این ریموت کنترل از همه جهات دوستدار محیط زیست است.

 سامسونگ مدعی شده استفاده از این ریموت کنترل خورشیدی می تواند در طول ۷ سال از هدر رفتن ۹۹ میلیون باتری نیز جلوگیری کند. بنابراین در آینده وابستگی به باتری ها از طریق ریموت هایی مانند آنچه که سامسونگ ساخته است کاهش پیدا می‌کند. قرار است کلیه تلویزیون های سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ ارائه می شوند به همراه این ریموت کنترلر خورشیدی باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال