بدافزاری که تنها به سرورهای بیت کوین حمله می‌کند

محققان امنیتی بدافزاری را شناسایی کرده اند که روزانه به هزاران سرور بیت کوین حمله می کند. این بدافزار حاصل کمپینی است که اخیرا تنها برای حمله به سرورهای بیت کوین توسعه یافته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از cointelegraph، در چند ماه اخیر بدافزاری توسعه پیدا کرده است که […]

محققان امنیتی بدافزاری را شناسایی کرده اند که روزانه به هزاران سرور بیت کوین حمله می کند. این بدافزار حاصل کمپینی است که اخیرا تنها برای حمله به سرورهای بیت کوین توسعه یافته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از cointelegraph، در چند ماه اخیر بدافزاری توسعه پیدا کرده است که می تواند روزانه به هزاران سرور بیت کوین حمله کند. این تعداد حمله در روز بالاترین آماری است که تا کنون رصد شده است. شرکت آکوا که توانسته این کمپین را شناسایی کند، می گوید: ما با یک گروه جاه طلب سرورکار داریم. همچنین آنها باید به مناابع و زیرساخت خوبی دسترسی داشته باشند تا بتوانند چنین حملاتی را تدارک ببینند. این بدافزار توسط ابزارهای تحلیلی ویروس آکوا شناسایی شده و نام این بدافزار را Kinsing گذاشته اند و نوع آن یک عامل لینوکسی بر اساس زبان برنامه نویسی گولنگ است.

 این بدافزار از طریق تنظیمات غلط در API پورت‌های داکر انتشار پیدا می کند و در نهایت روی دستگاه مجهز به اوبونتو اجرا می شود. پس از اجرا از طریق یک پورت باز می تواند بهره برداری را انجام دهد. بررسی های آکوا در مورد این بدافزار نشان می دهد که در آینده با یک تهدید برای محیط های ابری روبرو هستیم و برای امنیت بیشتر نیاز به استراتژی های بهتری داریم. تیم های امنیتی باید منابع ابری را دسته بندی کرده و تمامی سیاست های تائید اعتبار مورد بررسی قرار بگیرد. بدین ترتیب می توانند بر روی ورود و فعالیت کاربران دقت بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال