یک مرد با آیفون خود در لاس‌وگاس ازدواج کرد!

Aaron Chervenak یکی از دامادهای متعددی است که یک عروسی بسیار سریع را در لاس‎وگاس تجربه کرده است. در تاریخ 31 اردیبهشت، در کلیسای کوچکی در لاس‎وگاس، این فرد با عشق زندگی خود، آیفون اپل، ازدواج کرد. صاحب این کلیسا اقای مایکل کِلی اعلام کرد که “در ابتدا ما بحت‎زده بودیم، ولی بعد تصمیم گرفتیم که […]

Aaron Chervenak یکی از دامادهای متعددی است که یک عروسی بسیار سریع را در لاس‎وگاس تجربه کرده است. در تاریخ 31 اردیبهشت، در کلیسای کوچکی در لاس‎وگاس، این فرد با عشق زندگی خود، آیفون اپل، ازدواج کرد. صاحب این کلیسا اقای مایکل کِلی اعلام کرد که “در ابتدا ما بحت‎زده بودیم، ولی بعد تصمیم گرفتیم که این مراسم را انجام دهیم. واقعا افراد زیادی نیستند که با اشیاء بدون جان زندگی کنند.”

کِلی اشاره می‎کند که آقای Chervenak با این کار خود پیامی را به جامعه ارسال کرده است. ما با گوشی‎های هوشمند خود می‎خوابیم و بیدار می‎شویم و آن‎ها را در تخت خواب نیز می‎بریم. ما با گوشی خود شبانه روز هستیم و اولین چیزی که صبح به آن نگاه می‎کنیم، گوشی‎مان است. آیا چنین چیزی نظیر ازدواج نیست؟

این عروسی مسلما توسط ایالت نوادا رسمیت ندارد. و آقای Aaron Chervenak در رابطه با این اقدام خود می‎گوید “مسلما، این اقدام نظیر ازدواج با یک انسان جنبه‎ی احساسی ندارد، ارتباط احساسی کاملا یک چیزی متفاوت است. و ازدواج نمادین است، از آن‎جایی‎که به طور قانون ازدواج با یک شیء امکان‎پذیر نیست. ولی هم‎چنان این کار من پیام خودش را دارد. این دستگاه‎های کوچک روز به روز بیشتر برای ما عزیز می‎شوند، بنابراین عمل کوچک نمادین من نشان‎دهنده‎ی ارزش بالای آن‎ها است.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال