این مرد برای ساخت ربات شخصی خود 50 هزار دلار هزینه کرده است

طراح گرافیک ژاپنی در جدیدترین اقدام خود دست به طراحی ربات شخصی به ارزش 50 هزار دلار زده است. Ricky Ma که از بچگی آرزوی ساخت چنین رباتی را داشته ساختن آن را از صفر شروع کرده و با استفاده از پرینتر سه بعدی در خانه‌ی خود توانسته رباتی را که تصویرش در بالا مشاهده می‌کنید […]

طراح گرافیک ژاپنی در جدیدترین اقدام خود دست به طراحی ربات شخصی به ارزش 50 هزار دلار زده است. Ricky Ma که از بچگی آرزوی ساخت چنین رباتی را داشته ساختن آن را از صفر شروع کرده و با استفاده از پرینتر سه بعدی در خانه‌ی خود توانسته رباتی را که تصویرش در بالا مشاهده می‌کنید بسازد.

حدود 70درصد از بدنه‌ی این ربات توسط پرینتر سه بعدی ساخته شده است. به گفته‌ی سازنده‌ی این ربات، جنسیت این ربات مونث بوده و نام آن نیز  Mark 1 است. گفتنی است Mark 1 تنها نمونه‌ی آزمایشی است و چهره‌ی وی نیز به یکی از بازیگران مشهور هالیوودی شباهت بسیاری دارد. این ربات قادر است تا به برخی از دستورهای صوتی که به صورت پیش‌فرض از طریق میکروفون به آن داده شده پاسخ‌گو باشد.

حال Ricky امیدوار است تا بتواند با فروش این ربات و ورود سرمایه‌گذاران در این زمینه رویاهای بیشتری را محقق سازد و پروژه‌ی خود را برای ساخت ربات‌های پیشرفته‌تر کامل کند. او برای ساخت این ربات از روش آزمایش و خطا استفاده کرده تا توانسته چنین جزئیاتی را در صورت آن ایجاد کند. باید دید ربات‌های بعدی وی در صورت موفقیت این نمونه‌ی آزمایشی به چه شکلی خواهند بود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/xHTnY[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال