اجباری شدن احراز هویت برای کاربران توییتر

محیط توییتر به دلیل امکان ابراز عقیده ناشناس و همچنین ساخت اکانت آسان بین کاربران محبوبیت دارد. اما به نظر می رسد در اینده این محیط تغییراتی را به خود خواهد دید. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشاتی مبنی بر اجباری شدن احراز هویت در توییتر منتشر شده است که نشان می […]

محیط توییتر به دلیل امکان ابراز عقیده ناشناس و همچنین ساخت اکانت آسان بین کاربران محبوبیت دارد. اما به نظر می رسد در اینده این محیط تغییراتی را به خود خواهد دید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشاتی مبنی بر اجباری شدن احراز هویت در توییتر منتشر شده است که نشان می دهد این شبکه اجتماعی به زودی اکانت های جعلی را تعطیل می کند. البته این سیاست چندان مورد توجه کاربران قرار نگرفته است.

پس از حضور ایلان ماسک در توییتر تغییرات بسیاری در این پلتفرم ایجاد شده است. به همین دلیل تجربه کاربران نیز دستخوش این تغییرات شد. یکی از تصمیمات مهم اخیر توییتر مربوط به حذف حساب های جعلی است. البته این تصمیم به دلیل افزایش جعل هویت در این شبکه اجتماعی گرفته شده است.

اما هنوز مشخص نیست این احراز هویت به چه شکل خواهد بود. اطلاعاتی که اخیرا در این زمینه فاش شده نشان می دهد کاربران برای تایید هویت خود باید تصویر سلفی خود را برای توییتر ارسال کنند. سپس مسئولان بخش احراز هویت این درخواست را بررسی کرده و نتیجه را به کاربر اعلام می کنند.

این موضوع می تواند دو جنبه مثبت و منفی داشته باشد. از یک طرف باعث پاکسازی توییتر از حساب های جعلی و همچنین انتشار اخبار نادرست خواهد شد. از طرفی می تواند خطری برای نقص حریم خصوصی باشد. البته اطلاعات دیگر منتشر شده می گوید احتمالا ماسک تایید هویت کاربران را به شرکت دیگری واگذار کند. البته هنوز این موارد از طرف توییتر بطور رسمی مورد تایید قرار نگرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال