دستکاری عملکرد گوشی های هوشمند شیائومی برای دریافت امتیاز بیشتر در بنچمارک

یکی از توسعه دهندگان گیک بنچ اعلام کرد شیائومی با هدف دستیابی به امتیاز بیشتر در اپلیکیشن های بنچمارک عملکرد دستگاه های خود را تغییر داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی برای رسیدن به امتیاز بیشتر در اپلیکیشن‌های بنچمارک تغییراتی را در عملکرد دستگاه‌های خود به وجود آورده است. جان […]

یکی از توسعه دهندگان گیک بنچ اعلام کرد شیائومی با هدف دستیابی به امتیاز بیشتر در اپلیکیشن های بنچمارک عملکرد دستگاه های خود را تغییر داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی برای رسیدن به امتیاز بیشتر در اپلیکیشن‌های بنچمارک تغییراتی را در عملکرد دستگاه‌های خود به وجود آورده است. جان پول یکی از توسعه دهندگان گیک بنچ طی توییتی این خبر را اعلام کرد. وی می‌گوید این گوشی ها با توجه به شناسه‌های اپلیکیشن عملکرد خود را تغییر می دهند. در واقع عملکرد آنها به نوع برنامه نیز بستگی خواهد داشت.

 به گفته جان پول امتیاز به دست آمده در شیائومی ۱۱ در نسخه معمولی در مقایسه با نسخه دیگر در زمان استفاده از فورتنایت متفاوت بوده است. طبق گزارشی که پیش از این نیز گیزموچاینا منتشر کرده بود شیائومی ۱۱ در اجرای فورتنایت نسبت به نسخه عادی ۳۰ درصد عملکرد پایین تر در بخش تک هسته ای داشته است. همچنین در بخش چند هسته‌ای نیز در هنگام اجرای نسخه معمولی نیز عملکرد چند هسته ای ۱۵ درصد کاهش یافت.

تمامی این تغییر در امتیاز عملکرد شیائومی ۱۱ زمانی اتفاق افتاد که نسخه گیک بنچ به فورتنایت تغییر پیدا کرد و در دیگر بازی ها مانند Genshin Impact نیز دیده شد. می توان نتیجه گرفت شیائومی برای دریافت امتیاز بیشتر در بنچمارک شناسه هایی را در دستگاه های خود قرار داده است اما این گوشی ها در زمان اجرای بازی ها به صورت واقعی دارای کاهش عملکرد در خور توجه خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال