ساخت کیت تشخیصی کرونا در کشور

شبیه سازی کیت های تشخیصی کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به پایان رسید و بوسیله این کیت های ساخته شده شناسایی بیماران در حال انجام است. دکتر مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری های عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این خبر گفت: تنها بیمارانی که علائم شدید این بیماری را […]

شبیه سازی کیت های تشخیصی کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به پایان رسید و بوسیله این کیت های ساخته شده شناسایی بیماران در حال انجام است. دکتر مسعود مردانی، فوق تخصص بیماری های عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این خبر گفت: تنها بیمارانی که علائم شدید این بیماری را دارند می توانند برای شناسایی از این کیت استفاده کنند و افراد دیگر با علائم خفیف نیازی به تست ندارند. تنها افراد بالای 80 سال که به بیماری های دیگری نظیر نقص سیستم ایمنی دچار هستند به این بیماری مبتلا خواهند شد. برخی داروهای تجربی چین نیز در دسترس افراد و گروههای پرخطر قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار تازه ای را از قربانیان کرونا در کشور اعلام کرد. تا کنون 15 مورد جدید ابتلا به این ویروس در کشور شناسایی شده که 3 نفر از آنها فوت کرده اند. تا کنون 5 استان به غیر از قم درگیر این ویروس شده اند. کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، پاکستان و گرجستان نیز در حال قرنطینه ایران هستند و از پذیرش مسافران ایرانی خودداری می کنند. هواپیمایی کویت نیز در برای مقابله با کرونا کلیه پروازها به سمت ایران را لغو کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال