بسیاری از کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل از مشکلات میکروفون آن شکایت دارند

 با توجه به تاپیک موجود در فروم پشتیبانی محصولات گوگل که در حال حاضر بیش از 800 پاسخ دریافت کرده است، به نظر می‎رسد بعضی از کاربران گوشی‎های Google Pixel و Pixel XL با مشکلات شدیدی در خصوص میکروفون این دستگاه‎ها روبرو شده‎اند. گزارش شده است که این مشکل می‎تواند چندین میکروفون از 3 میکروفون […]

 با توجه به تاپیک موجود در فروم پشتیبانی محصولات گوگل که در حال حاضر بیش از 800 پاسخ دریافت کرده است، به نظر می‎رسد بعضی از کاربران گوشی‎های Google Pixel و Pixel XL با مشکلات شدیدی در خصوص میکروفون این دستگاه‎ها روبرو شده‎اند. گزارش شده است که این مشکل می‎تواند چندین میکروفون از 3 میکروفون گوشی‎های پیکسل را تحت تاثیر قرار دهد، به نحوی که گاهی اوقات ورودی صدای دستگاه را به طور کامل غیرفعال می‎کند.

براساس گفته‎ی یکی از کارمندان گوگل که به شکایات موجود در این تاپیک پاسخ می‎دهد، دلیل ریشه‎ای عدم عملکرد میکروفون‎های این دو گوشی می‎تواند چند عامل مختلف باشد، گرچه در تمامی موارد مشکل مربوط به بخش سخت‎افزار است. دلایل احتمالی شامل شکستگی نازک در لحیم‎کاری کدک صوتی و یک میکروفون معیوب است، گرچه گوگل اصرار دارد هر دو مشکل بسیار نادر هستند و تنها 1 درصد کاربران با آن مواجه می‎شوند. زمانی که میکروفون معیوب است، این مشکل آزاردهنده تنها گاهی اوقات خود را بروز می‎دهد و می‎توان به صورت موقتی توسط فاکتورهای داخلی نظیر گرما و در دست گرفتن محکم گوشی آن را رفع کرد.

بعضی از کاربران هم‎چنین گزارش داده‎اند که مشکل خود را توسط ترفند گرم کردن گوشی با یک سشوار رفع کرده‎اند ولی راه‎حلی نیست که پیشنهاد شود و می‎تواند باعث بروز عیوب مکانیکی دیگر شود. با آن‎که گوگل هنوز علت این مشکل را شناسایی نکرده است ولی اشاره داشته که انداختن دستگاه حداقل دلیلی است که می‎توان این مشکل را به آن ربط داد. گرچه، خواه اشتباه کاربر باشد یا نباشد، این شرکت به کاربرانی که مشکل دارند توصیه می‎کند دستگاه‎های خود را برای یک تعویض رایگان ارسال کنند.

این روزها مشکلات سخت‎افزاری در گوشی‎های هوشمند به نظر می‎رسد بیشتر از گذشته باشند و گوشی پیکسل نیز جزوی از همین موارد است. با این‎وجود می‎بایست اشاره کنیم که این مشکل با بدترین مشکلاتی که در سال‎های اخیر رخ دادند بسیار فاصله دارد و شرکت‎های ال‎جی و سامسونگ در این بین رکورددار هستند. گوگل هم‎چنین به نظر می‎رسد توجه‎ی زیادی به این مسئله نشان داده است و فعالانه به درخواست مشتریان در این انجمن پاسخ می‎دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال