بسیاری از کاربران دیگر به گوگل پلی موزیک دسترسی ندارند

گوگل به دلیل تمرکز بر روی سرویس استریم موسیقی یوتیوب دسترسی کاربران به گوگل پلی موزیک را متوقف کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران اعلام کردند که زمانی که از گوگل پلی موزیک استفاده می کنند تنها پیامی به عنوان از دسترس خارج شدن سرویس نمایش داده میشود. […]

گوگل به دلیل تمرکز بر روی سرویس استریم موسیقی یوتیوب دسترسی کاربران به گوگل پلی موزیک را متوقف کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران اعلام کردند که زمانی که از گوگل پلی موزیک استفاده می کنند تنها پیامی به عنوان از دسترس خارج شدن سرویس نمایش داده میشود. از طرفی با انتقال اطلاعات به یوتیوب موزیک دسترسی به وب سایت این سرویس نیز مسدود است.

گوگل پیش از این اعلام کرده بود که قرار است پلی موزیک را متوقف و یوتیوب موزیک را به جای آن به کاربران معرفی کند. در بیانیه گوگل آمده بود که سرویس پلی موزیک تا ماه سپتامبر 2020 از دسترس نیمی از کاربران خارج خواهد شد. با این حال برخی از کاربران اعلام کردند ارائه خدمات به دلائلی در گوشی هایشان متوقف نشده است. در هر صورت و بنا بر اعلامیه گوگل پلی موزیک تنها تا آخر امسال فعال خواهد بود. کاربران نیز برای استفاده از این سرویس باید از یوتیوب موزیک استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال