احتمال آلوده بودن آب بسیاری از شهرهای کشور آمریکا به سرب

رسوایی که در مورد آب آشامیدنی آلوده به سرب وجود دارد، نشان می‌دهد که بسیاری از آب‌های عمومی موجود در شهرهای ایالت میشیگان، به سرب آلوده هستند. اخیرا نیز یک از گزارش از منبعی موثق منتشر شده که بیان می‌دارد بسیاری از آب‌هایی شهرهای ایالت میسیسیپی نیز احتمالا به مس آلوده باشند. البته باید بگوییم […]

رسوایی که در مورد آب آشامیدنی آلوده به سرب وجود دارد، نشان می‌دهد که بسیاری از آب‌های عمومی موجود در شهرهای ایالت میشیگان، به سرب آلوده هستند. اخیرا نیز یک از گزارش از منبعی موثق منتشر شده که بیان می‌دارد بسیاری از آب‌هایی شهرهای ایالت میسیسیپی نیز احتمالا به مس آلوده باشند.

البته باید بگوییم که این اطلاعات توسط منبع رسمی The Guardian منتشر شده‌اند. آنها مدعی شده‌اند که با دریافت مدارکی معتبر، حالا می‌دانند که بسیاری از آب‌های شهرهای آمریکا به سرب آلوده بوده این آلودگی نیز به صورت سیستماتیک و شدیدی در حال افزایش می‌باشد. همینطور باید بگوییم که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که این مشکل اکثرا مربوط به شهرهای شرق آمریکا می‌باشد.

احتمالا باید این موضوع را به دنبال آزمایش روش‌های مختلفی که بر روی آب‌های این شهرها می‌شود و دانست و همین موضوع نیز باعث شده تا سازمان حفاظت محیط زیست، این موضوع را در کنار محرمانه بودن، گمراه‌کننده نیز بداند. همینطور باید بگوییم که اسنادی که در اختیار مجله‌ی گاردین قرار گرفته‌اند، نشان می‌دهند که در حال حاضر آب‌های شهرهای دیترویت، فیلادلفیا و رودآیلند به آلودگی مشکوک بوده و آزمایش‌های مختلفی بر روی آب‌های آنان در حال انجام است.

به هر صورت هنوز میزان این آلودگی مشخص نشده و برخی علاوه بر ارائه‌ی راهگارهای مختلف برای مقابله با این موضوع، آن را بی‌خطر نیز می‌نامند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال