مارک زاکربرگ از ترک نیمی از کاربران تردز خبر داد

زاکربرگ اخیرا اعلام کرد حدود نیمی از کاربران شبکه اجتماعی جدید متا به نام تردز آن را ترک کرده اند. متا این شبکه اجتماعی را با هدف. رفابت با توییتر راه اندازی کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم جدید متا تنها در روزهای اول معرفی توانست حدود صد میلیون کاربر جذب […]

زاکربرگ اخیرا اعلام کرد حدود نیمی از کاربران شبکه اجتماعی جدید متا به نام تردز آن را ترک کرده اند. متا این شبکه اجتماعی را با هدف. رفابت با توییتر راه اندازی کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم جدید متا تنها در روزهای اول معرفی توانست حدود صد میلیون کاربر جذب کند. اما اکنون مدیرعامل این شرکت اعلام کرده بیش از نیمی از کاربران ابن پلتفرم را ترک کرده اند. این بیانیه توسط زاکربرگ و در جلسه ای با کارمندان این شرکت بیان شد. البته وی وضعیت را عادی دانست و اعلام کرد پیش بینی می شود در اینده با اضافه شدن ویژگی های جدید به این پلتفرم حفط کاربران فعلی روند بهتری خواهد یافت.

این پلتفرم در زمان معرفی به دلیل ویژگی های محدود خود انتقادات بسیاری را برانگیخت. البته از زمان معرفی تاکنون برخی ویژگی ها مانند ترجمه پست . فیدهای جداگانه به آن اضافه شده است.

کریس کاکس، مدیر محصول متا نیز در این جلسه اعلام کرد اکنون این شرکت تمرکز ویژه ای روی اضافه کردن قابلیت های جدید و مورد درخواست کاربران روی این پلتفرم است. این موضوع می تواند باعث بازگشت کاربران به این پلتفرم شود‌.

یکی از این ویژگی ها امکان مشاهده تردز توسط کاربران اینستاگرام است. همانطور که پیش از این اعلام شد این دو پلتفرم با یکدیگر مرتبط بوده و برای ثبت نام در تردز به حساب کاربری اینستاگرام نیاز است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال