مارک زاکربرگ از آزمایش NFT روی پلتفرم اینستاگرام خبر داد

در حالیکه طی ماههای اخیر خبرهای مختلفی در مورد ورود اینستاگرام به دنیای NFT در فضای مجازی منتشر شده بود اکنون مارک زاکربرگ به طور رسمی اعلام کرد این کمپانی آزمایش NFT روی اینستاگرام را آغاز خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و طبق گفته آدام ماسری رئیس اینستاگرام اکنون آزمایش قابلیت نمایش […]

در حالیکه طی ماههای اخیر خبرهای مختلفی در مورد ورود اینستاگرام به دنیای NFT در فضای مجازی منتشر شده بود اکنون مارک زاکربرگ به طور رسمی اعلام کرد این کمپانی آزمایش NFT روی اینستاگرام را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و طبق گفته آدام ماسری رئیس اینستاگرام اکنون آزمایش قابلیت نمایش NFT در فید، استوری و پیام ها توسط برخی کاربران آمریکایی اینستاگرام انجام میشود.

این کاربران برای نمایش اطلاعات هر NFTی نیز همانند پروفایل یا محصولات با نام Digital Collectibles تگ خواهند شد. بدین ترتیب تنها با کلیک کاربر روی تگ امکان اطلاع از نام خالق اثر و مالک آن وجود دارد. ماسری در مورد این قابلیت ادامه داد: آزمایش ابتدایی در مقیاس کوچک انجام خواهد گرفت تا نقایص این پروژه در اینستاگرام مشخص شود. از طرفی ورود یکباره این قابلیت امکان ایجاد بی اعتمادی در کاربران نیز خواهد کرد.

به گفته ماسری NFT و فناوری های بلاک چین و Web3به شکل غیر متمرکز هستند. اما پلتفرم اینستاگرام اساساً متمرکز است و این مورد نیز می‌تواند در آینده چالشی برای این پلتفرم باشد. به گفته کریستین پای سخن گوی متا NFTهای ضرب شده اکنون روی بلاک چین های اتریوم و پولیگان پشتیبانی می‌شوند و در آینده نیز سولانا و فلو نیز به آنها اضافه خواهد شد.

به گفته آدام ماسری حضور ان اف تی روی پلتفرم اینستاگرام باعث آشنایی وسیع‌تر مردم در این زمینه خواهد شد. پیش از این نیز توییتر به دنیای ان اف تی ها پیوسته بود. از این پس در صورت وجود ان اف تی در هر پست شاهد آیکون های شش ضلعی روی آن پست خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال