آواتار مارک زاکربرگ به دلیل جزئیات گرافیکی پایین مورد تمسخر کاربران قرار گرفت

زاکربرگ مدیرعامل متا به مناسبت سالگرد انتشار بازی Horizon Worlds و همچنین در دسترس قرار گرفتن آن در کشورهای فرانسه و اسپانیا آواتار دیجیتالی از خود در جلوی برج ایفل و کلیسای ساگرادا فامیلیا منتشر کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از انتشار تصویر مربوط به آواتار دیجیتالی مارک زاکربرگ کاربران […]

زاکربرگ مدیرعامل متا به مناسبت سالگرد انتشار بازی Horizon Worlds و همچنین در دسترس قرار گرفتن آن در کشورهای فرانسه و اسپانیا آواتار دیجیتالی از خود در جلوی برج ایفل و کلیسای ساگرادا فامیلیا منتشر کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از انتشار تصویر مربوط به آواتار دیجیتالی مارک زاکربرگ کاربران اینترنت آن را مورد تمسخر قرار دادند. دلیل آن نیز جزئیات گرافیکی به شدت پایین تصویر منتشر شده بوده است. به طوری که یک کاربر در توییتر در در واکنش به این موضوع گفت این اسکرین شات وی را به یاد بازی Teletubbies در پلی استیشن وان انداخت.

 البته مارک زاکربرگ نیز این واکنش ها را مشاهده کرده است و سپس اعلام کرد متا تلاش دارد تا محتوای متاورس با جزئیات گرافیکی بالا ارائه شود. وی پس از از این اتفاق یک اسکرین شات دیگر در فیسبوک و اینستاگرام منتشر کرد تا نسخه دیگری از آواتار دیجیتالی به صورت واقع گرایانه ارائه کرده باشد. به گفته وی به روزرسانی های بزرگی در Horizon Worlds و جزئیات گرافیکی آواتار ها انجام خواهد گرفت.

زاکربرگ در مورد اسکرین شات اولیه اعلام کرد این تصاویر چندان تحسین‌برانگیز نبوده است و خود از این موضوع اطلاع داشته است و تنها به دلیل آغاز به کار در کشورهای فرانسه و اسپانیا در زمانی سریع گرفته شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال