آپدیت اندروید 6 برای گوشی بلک‌بری Priv ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد

گوشی بلک‌بری Priv اولین گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت کانادایی است. این گوشی از همان ابتدا دارای اندروید نسخه 5.0 یعنی آب نبات چوبی بود و قرار است به آخرین نسخه از این سیستم عامل نیز به روزرسانی شود. همین چند روز قبل بود که یکی از گوشی‎های Priv دارای اندروید مارشمالو شناسایی شد و حالا این […]

گوشی بلک‌بری Priv اولین گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت کانادایی است. این گوشی از همان ابتدا دارای اندروید نسخه 5.0 یعنی آب نبات چوبی بود و قرار است به آخرین نسخه از این سیستم عامل نیز به روزرسانی شود. همین چند روز قبل بود که یکی از گوشی‎های Priv دارای اندروید مارشمالو شناسایی شد و حالا این شرکت خودش تایید کرده است که به روز رسانی به اندروید 6.0 برای این گوشی قرار است در آینده‎ای بسیار نزدیک ارائه شود.
قبلا چنین گفته شده بود که این آپدیت که خیلی وقت بود انتظار آن کشیده می‎شد، برای گوشی بلک‌بری  Priv در اولین فصل از سال 2016 خواهد رسید و زیاد با چنین زمانی فاصله نداریم.
این شرکت در طول گردهمایی که برای بررسی آمار مالی به دست آمده در طول فصل آخر سال گذشته ترتیب داده بود، تایید کرد که زمان ارائه‎ی اندروید مارشمالو برای گوشی Priv اوایل ماه می خواهد بود.
در طول این جلسه همچنین مشخص شد که اولین گوشی اندرویدی این شرکت آن‌طور که می‎خواسته‎اند فروش نداشته است. حدود 600 هزار دستگاه از گوشی بلک‎بری Priv به بازار عرضه شده است در حالیکه پیش بینی‎ها در حدود 850 هزار عدد بوده است. درآمد حاصله از فروش قطعات سخت افزاری نیز کم بوده است ولی این کمپانی در بخش نرم‎افزاری تجارت خود عملکرد بسیار خوبی را شاهد بوده است.
بلک‎بری هنوز تغییراتی که به دنبال آپدیت به اندروید مارشمالو در گوشی‎اش بروز می‎کند را اعلام نکرده ‎است ولی می‎‎توان تصور کرد که نقش بسزایی در بالا بردن امنیت این پلت فرم داشته باشد، چون چنین چیزی واقعا عامل بزرگ فروش این دستگاه، یک گوشی‎ هوشمند اندرویدی که به شکل درستی امن می‎باشد، است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال