حلقه هوشمند مووانو وظیفه نظارت بر بیماری‌های مزمن را بر عهده دارد

یک شرکت فناوری حلقه هوشمندی را توسعه داده که می تواند با روشی مقرون به صرفه وظیفه نظارت بر بیماری‌های مزمن را به درستی انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فناوری مووانو که در زمینه سلامت و ساخت دستگاه های ردیاب سلامتی فعالیت می‌کند حلقه هوشمند جدیدی را برای معرفی […]

یک شرکت فناوری حلقه هوشمندی را توسعه داده که می تواند با روشی مقرون به صرفه وظیفه نظارت بر بیماری‌های مزمن را به درستی انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فناوری مووانو که در زمینه سلامت و ساخت دستگاه های ردیاب سلامتی فعالیت می‌کند حلقه هوشمند جدیدی را برای معرفی در نمایشگاه CES 2022 آماده کرده است. این حلقه قادر است کلیه معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، خواب، تنفس، سطح اکسیژن خون و میزان کالری سوزانده شده در پیاده روی را اندازه گیری کند. این شرکت مدعی شد علاوه بر جمع‌آوری داده توسط این حلقه نحوه ارتباط آنها نیز توسط اپلیکیشن این حلقه انجام خواهد گرفت. به این ترتیب می‌تواند علاوه بر نظارت رویکردی پیشگیرانه نیز در مورد بیماری های آینده داشته باشد. این اپلیکیشن نیز قادر است با استفاده از این داده‌های خام و عادات ورزشی کاربران تاثیر آن بر دیگر معیارهای سلامتی را نشان دهد.

هم اکنون محصولات دیگری نیز مانند این حلقه وظیفه ردیابی سلامت را بر عهده دارند. اما آن‌ها معمولاً تنها با ارائه نمودار و یا توضیحات گیج کننده نتیجه ای برای کاربران ندارند. به همین دلیل این شرکت فناوری رویکرد تازه‌ای را در ارتباط با این ابزار ردیاب سلامت در پیش گرفته است.

این حلقه هوشمند ظاهری شیک و بسیار باریک دارد و در ابتدا نیز تنها برای استفاده زنان با توجه به طرح ظریف آن ساخته شده بود. حلقه موروانو تنها به صورت نسخه آزمایشی در سال جدید عرضه خواهد شد و با توجه به اینکه هنوز قیمت این حلقه اعلام نشده است اما مدیرعامل این شرکت آن را یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه ها در زمینه پایش سلامت دانسته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال