تغییرات ماسک در دایرکت مسیج توییتر ؛ رمزگذاری سراسری، امکان تماس صوتی و تصویری

ایلان ماسک مالک جدید توییتر طی جلسه ای با کارمندان این شرکت اعلام کرد قصد دارد تغییراتی را روی دایرکت مسیح این شبکه اجتماعی ایجاد کند. وی با هدف ارتقای عملکرد پیام های مستقیم آنها را رمزگذاری می کند. همچنین در آن امکان تماس تصویری و صوتی بصورت رمزنگاری شده وجود خواهد داشت. به گزارش […]

ایلان ماسک مالک جدید توییتر طی جلسه ای با کارمندان این شرکت اعلام کرد قصد دارد تغییراتی را روی دایرکت مسیح این شبکه اجتماعی ایجاد کند. وی با هدف ارتقای عملکرد پیام های مستقیم آنها را رمزگذاری می کند. همچنین در آن امکان تماس تصویری و صوتی بصورت رمزنگاری شده وجود خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ماسک جلسه ای را با کارمندان این شرکت برگزار کرد که در آن علاوه بر اساس ه به نام توییتر ۲.۰ اسلایدهایی را به آنها نشان داد که در آن پیام ها رمزگذاری می شوند و همچنین کاربران امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری را خواهند داشت.

ماسک از زمان در اختیار گرفتن توییتر تغییرات زیادی را در بخش های مختلف آن ایجاد کرده است. این بار ماسک به سراغ دایرکت مسیح رفته است. وی در جلسه با کارمندان در دفتر مرکزی توییتر گفت:

قصد ما ایجاد ارتباط کاربران بدون نگرانی در مورد حریم خصوصی و نقض داده ها است. کاربران باید ارتباط خوبی با یکدیگر در این شبکه اجتماعی داشته باشند و نگران موضوعاتی مانند جاسوسی نباشند.

توییتر پیش از این از امکان دسترسی برخی افراد به دایرکت مسیح کاربران به مدت یکسال خبر داده بود. به همین دلیل ماسک قصد دارد این مشکل را برطرف کند. با رمزنگاری پیام ها دیگر افراد نمی توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

توییتر از سال ها پیش تاکنون برای انجام رمزگذاری دایرکت مسیح تلاش کرده و هر بار به دلائل مختلف این موضوع به تعویق افتاد. اکنون ماسک قصد دارد این موضوع را به عنوان اولویت اصلی پیگیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال