ماسک؛ معافیت از تحریم ها راهکار ارائه اینترنت ماهواره ای در ایران

ایلان ماسک می گوید در صورتی که معافیت از تحریم ها ایجاد شود می توان اینترنت ماهواره ای را در ایران برقرار کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در توییت اخیر خود در مورد ارائه اینترنت ماهواره ای در ایران گفت برای ارائه خدمات خواستار معافیت از تحریم ها خواهد […]

ایلان ماسک می گوید در صورتی که معافیت از تحریم ها ایجاد شود می توان اینترنت ماهواره ای را در ایران برقرار کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در توییت اخیر خود در مورد ارائه اینترنت ماهواره ای در ایران گفت برای ارائه خدمات خواستار معافیت از تحریم ها خواهد شد. در حالیکه خدمات اینترنت ماهواره ای استارلینک به سرعت به کشورهای جدید راه پیدا می کند هنوز کاربران ایرانی نتوانستند از آن استفاده کنند.

 اکنون مدیرعامل اسپیس ایکس عنوان کرد در صورت معافیت از تحریم ها می توان خدمات استارلینک را در ایران ارائه کرد. وی در توییتی مدعی شد پس از ارائه خدمات استارلینک در قطب جنوب اکنون این سرویس در تمام قاره ها فعال شده است. پس از پرسش یک کاربر در زیر این توییت در مورد ارائه خدمات استارلینک در ایران وی اعلام کرد برای ارائه خدمات خواستار معافیت از تحریم ها خواهد شد. ایلان ماسک گفت: استارلینک برای این موضوع خواستار معافیت از تحریم‌ها علیه ایران می شود.

البته تنها معافیت از تحریم ها برای ارائه خدمات اینترنت استارلینک در ایران کافی نیست. زیرا به دریافت مجوز و خرید دستگاه نیز نیاز است که همه این موارد بهمراه هزینه سرویس می تواند بسیار گران باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال