اسلحه مختص شلیک ماسک

یک جوان مخترع تصمیم گرفت با کمک اسلحه ای که ماسک شلیک می‌کند مردم را به زدن ماسک تشویق کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زدن‌ماسک یک روش موثر در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محسوب می شود. به همین دلیل یک مخترع به نام الن پن تصمیم گرفت از طریق ساخت […]

یک جوان مخترع تصمیم گرفت با کمک اسلحه ای که ماسک شلیک می‌کند مردم را به زدن ماسک تشویق کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، زدن‌ماسک یک روش موثر در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا محسوب می شود. به همین دلیل یک مخترع به نام الن پن تصمیم گرفت از طریق ساخت یک اسلحه که ماسک شلیک می کند افراد دیگر را به زدن ماسک تشویق کند. این مخترع می گوید: به این علت که عدم استفاده از ماسک بسیار خطرناک است تصمیم گرفتم محصولی را ایجاد کنم که توجهات مردم را به زدن ماسک جلب کند و اهمیت آن را به مردم گوشزد کند. وی به وسیله ساخت یک اسلحه که ماسک شلیک می کند خطر عدم استفاده از ماسک در جامعه را یادآوری کرد.

الن پن می‌گوید: ابتدا سعی کردم یک فیلم آموزشی جالب در مورد موثر بودن ماسک ها تهیه کنم. اما متوجه شدم چنین فیلم های خوبی ساخته شده و هنوز تاثیر نگذاشته اند. پن برای تست اسلحه خود از آدمک استفاده کرده است. پس از آن شلیک این اسلحه را روی صورت خود امتحان کرد و مطمئن شد که این اسلحه به خوبی کار می کند. سیستم این اسلحه مانند تفنگ های بادی است و توسط یک قوطی حاوی گاز co2 هوای آن تامین می‌شود. همچنین در دو طرف ماسک یک آهنربا قرار داده شده است که پس از شلیک به صورت فرد این دو آهن ربا در پشت سر شخص به یکدیگر متصل می شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال