تغییر تصمیم ماسک؛ توئیتر را با قیمت اولیه میخرم

ایلان ماسک پس از کش و قوس های فراوان با هیبت مدیره توئیتر بار دیگر تصمیم خود را تغییر داد. ماسک اعلام کرد حاضر است این شبکه اجتماعی را با همان مبلغ قرارداد اولیه بخرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود کشمکش های فراوان بین ماسک و هیئت مدیره توئیتر ماسک […]

ایلان ماسک پس از کش و قوس های فراوان با هیبت مدیره توئیتر بار دیگر تصمیم خود را تغییر داد. ماسک اعلام کرد حاضر است این شبکه اجتماعی را با همان مبلغ قرارداد اولیه بخرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود کشمکش های فراوان بین ماسک و هیئت مدیره توئیتر ماسک مجددا تصمیم خود را تغییر داد و اعلام کرد حاضر است این پلتفرم را با مبلغ اولیه خریداری کند. به گفته بلومبرگ این فرد در قالب یک نامه این پیشنهاد را برای توئیتر مطرح کرده است.

ایلان ماسک پس از درخواست خرید این شبکه اجتماعی باعث درگیری آن با حواشی شده است. مدیرعامل تسلا با خرید بخش زیادی از سهام این شرکت قصد داشت وارد تیم هئیت مدیره شود. اما پس از آن اعلام کرد حاضر است کل سهام را خریداری کرده و توئیتر را به یک شرکت خصوصی تبدیل کند. پیشنهاد اولیه خرید نیز پرداخت مبلغ ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم بود. پس از توافق اولیه ماسک تغییر موضع داد و تصمیم خود را عوض کرد.

درگیری اصلی این شبکه اجتماعی با ماسک بر سر تعداد کاربران فعال ماهانه است. ماسک معتقد است تعداد حساب های بان و اسپم در این پلتفرم بیشتر از آن چیزی است که توئیتر ادعا میکند. در نهایت نیز ماسک طی نامه ای اعلام کرد از خری این شبکه اجتماعی منصرف شده است. این موضوع به دادگاه نیز کشیده شد. بطوری که پس از چند جلسه کوتاه جلسه اصلی به تاریخ اواخر مهر ماه موکول شده است.