تصمیم جدید ماسک؛ تنها کاربران سرویس اشتراکی در نظرسنجی شرکت می کنند

ماسک اعلام کرد در تغییرات جدید توییتر تنها افرادی که سرویس اشتراکی را خریداری کرده باشند می توانند وارد صفحه For You شده و در نظر سنجی ها شرکت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در ماه های اخیر تلاش توییتر روی افزایش کاربران سرویس بلو بوده است. با این کار علاوه […]

ماسک اعلام کرد در تغییرات جدید توییتر تنها افرادی که سرویس اشتراکی را خریداری کرده باشند می توانند وارد صفحه For You شده و در نظر سنجی ها شرکت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در ماه های اخیر تلاش توییتر روی افزایش کاربران سرویس بلو بوده است. با این کار علاوه بر مقابله جدی با بات ها، درآمد بیشتری نیز کسب می کنند. از طرفی نسخه اشتراکی توییتر بهمراه قابلیت های انحصاری تیک آبی نیز به آنها ارائه می کند.

توییتر تلاش خود را برای جذب کاربران بیشتر در این سرویس افزایش داده است. به گفته ابن شبکه اجتماعی توییت افرادی که از این سرویس استفاده نکنند پیشنهاد داده نخواهد شد.

همچنین طبق اعلام اخیر توییتر افراد بدون تیک آبی امکان شرکت در نظرسنجی ها را نیز نخواهند داشت. ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر زمان انجام تغییرات جدید را از همان ۲۶ فروردین اعلام کرده است. کاربران با قرارگیری در صفحه For You که کارکردی شبیه اکسپلور در اینستاگرام دارد بهتر دیده میشوند. اوایل ماه جاری میلادی نیز سرویس اشتراکی بلو علاوه بر کاربران آمریکایی سایر کاربران در سراسر جهان را پوشش داده است.

به گفته توییتر کاربرانی که از طریق سیستم قبلی این پلتفرم تیک آبی دریافت کرده بودند طی روزهای آینده از دست می دهند. این سرویس در حال حاضر در آمریکا هشت دلار در ماه هزینه دارد و در صورت خرید این سرویس از طریق نسخه iOS مبلغ آن به ماهانه ۱۱ دلار افزایش می یابد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال