تصمیم جدید ماسک؛ پرداخت مبلغ ماهانه بیشتر برای داشتن تیک آبی

ایلان ماسک که اکنون مالک توئیتر محسوب میشود، طی تصمیمی جدید به کارمندان این شرکت التیماتوم داد تا هر چه زودتر از کاربران بخواهند در ازای تیک آبی مبلغ ماهانه پرداخت کنند. بدین ترتیب هویت آنها نیز احراز خواهد شد. در صورتیکه این قابلیت تا تاریخ مشخص شده عملی نشود، کارمندان اخراج خواهند شد. به […]

ایلان ماسک که اکنون مالک توئیتر محسوب میشود، طی تصمیمی جدید به کارمندان این شرکت التیماتوم داد تا هر چه زودتر از کاربران بخواهند در ازای تیک آبی مبلغ ماهانه پرداخت کنند. بدین ترتیب هویت آنها نیز احراز خواهد شد. در صورتیکه این قابلیت تا تاریخ مشخص شده عملی نشود، کارمندان اخراج خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، خبرهایی از امور داخلی توییتر منتشر شد که نشان می دهد در تصمیمی جدید سرویس توییتر بلو قرار است دچار تغییرات جدیدی شود. با این سرویس امکان احراز هویت کاربران فراهم میشود و مبلغ ماهانه آن نیز از ۴.۹۹ دلار کنونی به مبلغ ۱۹.۹۹ دلار خواهد رسید.

طی این تصمیم جدید ماسک، کلیه کاربران کنونی به مدت ۹۰ روز فرصت دارند تا این سرویس را با مبلغ جدید خریداری کنند. در غیر اینصورت این سرویس برای آنها منحل خواهد شد. کارمندان این پروژه نیز باید تا تاریخ ۱۶ آبان این قابلیت را با شرایط جدید برای ارائه آماده کنند. در صورت آماده نبودن نیز اخراج می شوند.

ایلان ماسک پیش از این بارها در مورد احراز هویت کاربران و جلوگیری از کارکرد بات ها و شیوه های بکار گرفته شده انتقاد کرده بود. وی دیروز طی توئیتی اعلام کرد تغییراتی را برای سیستم احراز هویت در نظر گرفته است. هنوز نمایندگان توئیتر نسبت به تصمیم جدید واکنشی نشان نداده اند.

ماسک قصد دارد مدیران میانی و افرادی که اخیرا در کد توییتر نقشی نداشته اند را با مهندسانی که از تسلا با خود آورده جایگزین کند. خروج نیروهای دیگر نیز از همین هفته آغاز خواهد شد. کارمندان توئیتر نیز اکنون با پروژه های کاری جدیدی روبرو هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال