شرکت Maze با تولید یک گوشی بدون حاشیه و دوربین دوگانه رقابت در عرصه موبایل را آغاز می‌کند

بازار گوشی‎های هوشمند در حال حاضر با محصولاتی از همه نوع بسیار اشباع شده است و کاربران با هر بودجه و نیازی می‎توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. جایگاه شرکت‎های مهم بسیار با ثبات است و اگر شرکت جدیدی سعی داشته باشد برای خود نامی دست و پا پیدا کند، یافتن مکانی که […]

بازار گوشی‎های هوشمند در حال حاضر با محصولاتی از همه نوع بسیار اشباع شده است و کاربران با هر بودجه و نیازی می‎توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. جایگاه شرکت‎های مهم بسیار با ثبات است و اگر شرکت جدیدی سعی داشته باشد برای خود نامی دست و پا پیدا کند، یافتن مکانی که بتواند در آن قرار گیرد بسیار مشکل است. شرکت‎های جدید هر کاری که انجام دهند بایستی در راستای ارائه‎ی یک دستگاه جدید یا قیمت‎گذاری به نحوی باشد که مشتریان جلب آن شوند.

Maze نام شرکتی است که قصد دارد وارد عرصه‎ی موبایل شود و به نظر می‎رسد به خوبی خود را برای ورود به این صنعت آماده کرده است. این شرکت اخیرا حضور خود را اعلام کرده و این کار با تبلیغ گوشی‎هوشمند آن‎ها صورت گرفته است. این گوشی به اسم آلفا (Alpha) دستگاهی رده‎بالا به نظر می‎آید که از یک نمایشگر 6 اینچی با تقریبا هیچ حاشیه‎ای بهره می‎برد. در تبلیغ این گوشی قسمت پایینی آن مشخص نیست، محلی که “گودی یا به عبارتی چانه” دستگاه احتمالا حضور خواهد داشت ولی اگر این دستگاه وارد بازار بین‎المللی شود یقینا توجه‎ی لازم را به سوی خود جلب می‎کند.

در پشت این گوشی ماژول دوربین‎های دوگانه دیده می‎شود و گزارش‎های اولیه هم‎چنین اعلام می‎کنند که پنل جلویی این گوشی توسط محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 4 پوشانده شده است و در بخش‎ نرم‎افزاری سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 دیده می‎شود.

شرکت Maze در شهر شنژن کشور چین است، محلی که در آن دو کارخانه و تیم‎هایی برای توسعه‎ و تحقیق، بازاریابی، فروش و خدمات بعد از فروش دارد. این شرکت هم‎چنین در شهر Guizhou چین نمایندگی دارد. تاکنون مشخص نیست که این شرکت قصد دارد گوشی آلفا خود را برای بازارهای غرب نیز عرضه کند یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال