درآمد شرکت مدیاتک باز هم رکورد شکست

شرکت مشهور مدیاتک که تخصص آن در ساخت چیپست‎ها است، میزان درآمد خود را برای ماه آگوست میلادی 827.9 میلیون‎دلار گزارش داد. این مقدار به نسبت ماه قبل، ژوئیه، رشد 4.2 درصدی و در مقایسه با همین موقع در سال گذشته با افزایش 36.1 درصدی روبرو شده است. برای نیمه‎ی دوم سال میلادی 2016، این […]

شرکت مشهور مدیاتک که تخصص آن در ساخت چیپست‎ها است، میزان درآمد خود را برای ماه آگوست میلادی 827.9 میلیون‎دلار گزارش داد. این مقدار به نسبت ماه قبل، ژوئیه، رشد 4.2 درصدی و در مقایسه با همین موقع در سال گذشته با افزایش 36.1 درصدی روبرو شده است. برای نیمه‎ی دوم سال میلادی 2016، این شرکت میزان فروش خود را 2.32 میلیارد دلار اعلام کرد. این عدد در تمامی گزارش‎های سه‎ماهه‎ی شرکت مدیاتک در طول تاریخچه‎‎ی شرکت یک رکورد محسوب می‎شود. و انتظار می‎رود که این شرکت در سه‎ماهه‎ی سوم به یک رکورد دیگر نیز دست پیدا کند چون میزان درآمد این شرکت انتظار می‎رود از 2.51 میلیارد دلار تا 2.69 میلیارد دلار از ماه ژوئیه تا سپتامبر باشد.

این آمار نشان از این دارند که روز به روز تولیدکنندگان چینی بیشتری در گوشی‎های هوشمند خود از محصولات مدیاتک استفاده می‎کنند. بعضی از آن‎ها به پردازنده 8 هسته‎ای این شرکت رو می‎آورند. شرکت‎های سازنده‎ی ساعت‎های هوشمند نیز در رکوردهای ماه سپتامبر یقینا نقش بارزی از خود نشان می‎دهند چون شرکت‎هایی نظیر اوپو در سفارش‎های خود از چیپست مدیاتک استفاده کرده‎اند.

دفتر سفارش‎های شرکت مدیاتک با لحاظ کردن شرکت‎هایی نظیر ایسوس (برای تبلت ZenPad 3S 10 ایسوس) گسترده‎تر هم خواهد شد. ایکس‎باکس وان اس مایکروسافت نیز انتظار می‎رود داخل خود از سیستم روی چیپ مدیاتک استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال