مدیاتک چیپست میان‌رده Helio P25 را معرفی کرد

امروز شرکت مدیاتک آخرین عضو خانواده‎ی سری P چیپست‎های خود را معرفی کرد. این تراشه دارای یک پردازنده‎ی 10 هسته‎ای است و از سیستم دوربین دوگانه پشتیبانی می‎کند. این چیپست موبایل با هدف گرفتن تصاویر با کیفیت و راضی نگه‎داشتن مشتاقان عکاسی طراحی شده است و شرکت‎ها می‎توانند دنبال استفاده از آن از مزیت‎های دوربین‎های […]

امروز شرکت مدیاتک آخرین عضو خانواده‎ی سری P چیپست‎های خود را معرفی کرد. این تراشه دارای یک پردازنده‎ی 10 هسته‎ای است و از سیستم دوربین دوگانه پشتیبانی می‎کند.

این چیپست موبایل با هدف گرفتن تصاویر با کیفیت و راضی نگه‎داشتن مشتاقان عکاسی طراحی شده است و شرکت‎ها می‎توانند دنبال استفاده از آن از مزیت‎های دوربین‎های دوگانه‎ی گوشی‎های هوشمند خود نهایت استفاده را ببرند. چیپست Helio P25 به نسبت چیپست‎های Helio P10 و Helio P20 با تغییرات بسزایی روبرو شده است. این محصول جدید پشتیبانی از دوربین‎های دوگانه را با فناوری ذخیره‎سازی انرژی ترکیب می‎کند.

Helio P25 با یک قیمت معقول افکت‎های پیشرفته‎ای برای دوربین در اختیار کاربر قرار می‎دهد، حالا آن‎ها می‎توانند قابلیت‎ Video HDR را با پیش‎نمایش کاملی از صحنه‎ی ضبط شده و افکت بوکه را در اختیار داشته باشند و سریع‎تر فوکوس کنند و عکس بگیرند. این چیپست از حداکثر تک دوربین 24 مگاپیکسلی یا دوربین‎های دوگانه‎ی 13 + 13 مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد کرد.

پردازنده‎ی ده هسته‎ای ARM Cortex-A53 سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتزی دارد و پردازنده‎ی گرافیکی از نوع Mali-T880 با سرعت کلاک 900 مگاهرتز است. این چیپست براساس فناروی 16 نانومتری ساخته شده است و به نسبت نسل قبلی خود تا حداکثر 25 درصد کارآیی توان بهتری دارد. چیپست Helio P25 هم‎چنین از شبکه‎ی LTE و رم تا حداکثر 6 گیگابایت پشتیبانی می‎کند.

انتظار می‎رود گوشی‎های هوشمند دارای این چیپست از سه ماهه‎ی اول سال 2017 وارد بازار شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال