دموی فناوری وای فای 7 مدیاتک در نمایشگاه CES 2022 انجام خواهد گرفت

مدیاتک اعلام کرد در نمایشگاه CES 2022 در ژانویه سال آینده قصد دارد فناوری وای فای ۷ را به صورت دمو نمایش دهد. بدین ترتیب این شرکت اولین شرکتی خواهد بود که به چنین فناوری ای دست یافته است. در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت ها هنوز به وای فای 6 و 6E دسترسی […]

مدیاتک اعلام کرد در نمایشگاه CES 2022 در ژانویه سال آینده قصد دارد فناوری وای فای ۷ را به صورت دمو نمایش دهد. بدین ترتیب این شرکت اولین شرکتی خواهد بود که به چنین فناوری ای دست یافته است. در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت ها هنوز به وای فای 6 و 6E دسترسی ندارند و این فناوری ها برای آن ها جدید محسوب می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از وب سایت PCMag، مدیاتک در رویدادی با نام MediaTek Summit اعلام کرد احتمالاً در نمایشگاه CES 2022 وای فای ۷ را با سرعت ۲.۴ برابری نسبت به وای فای 6 و تأخیر پایین‌تر به صورت دمو نمایش می دهد. جیمز چن، معاون بازاریابی مدیاتک نیز از تلاش این شرکت برای پیشگام بودن در فناوری وای فای 7 خبر داده است.

 چن معتقد است با کمک آنتن های بیشتر در وای فای 6 می‌توان به این سرعت بالاتر نیز دست پیدا کرد. اما در وای فای ۷ شاهد عملکرد بهتر عدم تداخل فرکانس با شبکه های همسایه هستیم. ناگفته نماند سرعت وای فای ۷ میتواند تا ۴۰ گیگابیت بر ثانیه نیز افزایش یابد. اگرچه دموی وای فای ۷ توسط مدیاتک در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد گرفت اما طی مقاله‌ای که در وبسایت IEEE منتشر شده استانداردهای این فناوری تا سال ۲۰۲۴ نیز عرضه نخواهد شد.

قبل از مدیاتک، کوالکام نیز در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار تحقیقات درباره وای فای 7 را آغاز کرده بود. معاون فناوری این شرکت نیز از سرعت بالای ارتباطات در وای فای ۷ و پشت سر گذاشتن ارتباطات سیمی خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال