کشف Dimensity 8400 در نرم‌افزار HyperOS شیائومی

 MediaTek به زودی از Dimensity 8400 رونمایی خواهد کرد

پردازنده جدید Dimensity 8400 از شرکت MediaTek که به تازگی ویژگی های آن لو رفته است. این تراشه جدید، جانشین Dimensity 8300 بوده و انتظار می‌رود عملکرد و کارایی انرژی بهتری را ارائه دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، برخی کاربران موفق به کشف Dimensity 8400 در نرم‌افزار HyperOS شیائومی شده است. […]

پردازنده جدید Dimensity 8400 از شرکت MediaTek که به تازگی ویژگی های آن لو رفته است. این تراشه جدید، جانشین Dimensity 8300 بوده و انتظار می‌رود عملکرد و کارایی انرژی بهتری را ارائه دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، برخی کاربران موفق به کشف Dimensity 8400 در نرم‌افزار HyperOS شیائومی شده است. این نشان می‌دهد که به زودی شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند جدیدی از برندهای شیائومی، ردمی یا پوکو با این تراشه خواهیم بود. آزمایش این تراشه توسط شرکت‌هایی مانند شیائومی، به منظور بهبود تجربه کاربری انجام می‌شود.

اگرچه جزئیات کامل مشخصات فنی Dimensity 8400 هنوز منتشر نشده است، اما با توجه به شماره مدل MT6899 آن (در مقایسه با MT6897 برای Dimensity 8300)، می‌توان انتظار پیشرفت قابل توجهی در عملکرد داشت. جالب توجه است که شماره مدل MT6899 مربوط به Dimensity 8400 نیز در وب‌سایت رسمی MediaTek مشاهده شده است. این موضوع وجود این تراشه جدید را تأیید می‌کند.

هنوز تاریخ دقیقی برای معرفی رسمی Dimensity 8400 اعلام نشده است. با این حال، با توجه به آزمایش‌های انجام شده، می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد رونمایی از این تراشه و گوشی‌های هوشمندی که از آن استفاده می‌کنند، باشیم. لو رفتن Dimensity 8400 نشان می‌دهد که MediaTek همچنان به توسعه تراشه‌های قدرتمند و کارآمد خود ادامه می‌دهد. با توجه به مشخصات اولیه و آزمایش‌های انجام شده، انتظار می‌رود این تراشه جدید تحولی در دنیای گوشی‌های هوشمند میان‌رده ایجاد کند.