اینفلوئنسرهای حوزه پزشکی و مالی در چین موظف به دریافت مجوز شدند

به گفته دولت چین تمامی اینفلوئنسرهای بخش پزشکی و مالی برای ارائه مشاوره و یا آموزش های منتشر شده باید مجوزهایی را در رابطه با رشته خود دریافت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چین قانون جدیدی را توسط اداره ملی رادیو و تلویزیون و وزارت فرهنگ و گردشگری این کشور اعلام […]

به گفته دولت چین تمامی اینفلوئنسرهای بخش پزشکی و مالی برای ارائه مشاوره و یا آموزش های منتشر شده باید مجوزهایی را در رابطه با رشته خود دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چین قانون جدیدی را توسط اداره ملی رادیو و تلویزیون و وزارت فرهنگ و گردشگری این کشور اعلام کرده است که طی آن تمامی اینفلوئنسرها و استریمرها برای به اشتراک گذاشتن محتوای حرفه ای و آموزشی خود از قبیل دارو، امور مالی، حقوقی و یا آموزش محتوا باید در رابطه با آن مجوز هایی را دریافت کنند. علاوه بر آن پلتفرم های مورد استفاده نیز باید این مجوزها را تایید کنند. طبق گزارش منتشر شده این قانون با هدف افزایش سطح تولید کنندگان محتوا انجام می گیرد و میتواند با انتشار اطلاعات نادرست در فضای مجازی نیز مقابله کند.

ایجاد برخی رسانه های دارای سیستم های اصلی و اشتراک گذاری سریع ویدیوها در چین کاهش محتوای دیجیتال و حذف اطلاعات غیر قانونی و ناخواسته را بسیار مشکل تر کرده است. به همین دلیل دولت چین تلاش دارد تا از روش‌های دیگر برای کنترل آن استفاده کند. در حال حاضر استریم های آنلاین در چین بسیار رونق دارد و بسیاری از کاربران در مواردی مانند خرید لباس و یا محصولات دیگر از این روش استفاده می کنند. طبق داده های منتشر شده در سال ۲۰۲۱ حدود ۶۸ درصد از جمعیت این کشور از استریم ها استفاده کرده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال