راه‌اندازی مجدد مگاآپلود تایید شد

کیم دات‎کام، فردی که بیشترین شهرت او به وب‎سایت مگاآپلود و تمامی مشکلات حقوقی پیش‎آمده برایش بابت این سرویس به اشتراک‎گذاری فایل، بر می‎گردد اوایل این هفته اعلام کرد که قصد راه‎اندازی مجدد این سرویس را دارد. تنها قرار نیست این اقدام تنها دوباره راه‎اندازی سرویس اولیه باشد، او حالا گفته است که به Megaupload […]

کیم دات‎کام، فردی که بیشترین شهرت او به وب‎سایت مگاآپلود و تمامی مشکلات حقوقی پیش‎آمده برایش بابت این سرویس به اشتراک‎گذاری فایل، بر می‎گردد اوایل این هفته اعلام کرد که قصد راه‎اندازی مجدد این سرویس را دارد. تنها قرار نیست این اقدام تنها دوباره راه‎اندازی سرویس اولیه باشد، او حالا گفته است که به Megaupload 2.0 با دیتابیس مگاآپلود اصلی حیات بخشیده می‎شود. این راه‎اندازی مجدد برای اوایل سال بعدی میلادی برنامه‎ریزی شده است.

جزئیات زیادی در رابطه با سرویس Megaupload 2.0 در حال حاضر وجود ندارد، ولی گفته می‎شود که این سرویس فضای ابری رایگانی به ظرفیت 100 گیگابایت در اختیار کاربران خواهد گذاشت و آن‎ها قادر به این خواهند بود که به آسانی فایل‎های خود را در بین تمامی دستگاه‎های خود بدون نگرانی در رابطه با محدودیت‎های انتقال فایل، همگام کنند. سرویس جدید از قابلیت رمزنگاری نیز بهره خواهد برد.

کیم دات‎کام به منظور کسب اطمینان از بازگشت کاربران به مگاآپلود گفته است که نسخه‎ی 2.0 این سرویس قرار است با دیتابیس اصلی کاربری عرضه شود و این‎که اکثر اکانت‎ها دوباره با اولویت‎های پرمیوم در مگاآپلود جدید ثبت خواهند شد. به تمامی کاربران قبلی این سرویس ایمیلی ارسال خواهد شد که تایید می‎کند آن‎ها می‎توانند با استفاده از نام کاربری و پسورد قبلی خود وارد سیستم جدید شوند.

مشخص نیست که دات‎کام چطور توانسته در طول آن‎ همه هلهله‎ی حقوقی که درگیرش بوده یک نسخه از دیتابیس اصلی را حفظ کند، ولی به هرحال حالا به خوبی قصد استفاده کردن از آن را دارد. تاریخ تایید‎ شده‎ای برای این اقدام اعلام نشده ولی او گفته است که سرویس Megaupload 2.0 در ماه ژانویه‎ی سال 2017 به صورت زنده در خواهد آمد که از قضا با پنجمین سالگرد بسته شدن وب‎سایت اصلی مگاآپلود در سال 2012، برابری می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال