Meizu از تلفن هوشمند جدید خود با نام MX4 Pro و صفحه ی نمایش +2K رونمایی کرد!

روز گذشته، Meizu نسخه ای تقویت یافته از پرچم دار قبلی خود را که MX4 نام داشت، با نام MX4 Pro معرفی کرد. این تلفن هوشمند جدید صفحه ی نمایشی 5.5 اینچی با تراکم پیکسلی فوق العاده بالای 546 پیکسل در اینچ دارد چرا که وضوح تصویر صفحه ی نمایش آن، حتی بالاتر از 2K […]

روز گذشته، Meizu نسخه ای تقویت یافته از پرچم دار قبلی خود را که MX4 نام داشت، با نام MX4 Pro معرفی کرد. این تلفن هوشمند جدید صفحه ی نمایشی 5.5 اینچی با تراکم پیکسلی فوق العاده بالای 546 پیکسل در اینچ دارد چرا که وضوح تصویر صفحه ی نمایش آن، حتی بالاتر از 2K و برابر با اندازه ی 1536×2560 پیکسل می باشد!

طبق گفته ی سازندگان، MX4 Pro به پردازنده ی Exynos 5430 شرکت سامسونگ، سنسور تشخیص اثر انگشت xTouch و اندروید 4.4.4 در کنار سیستم عامل Flyme 4.0 که سیستمی شبیه به ابونتو دارد، مجهز شده است اما همانطور که گفتیم، صفحه ی نمایش این تلفن هوشمند عملکرد بسیار خوبی دارد و در کنار تراکم پیکسلی بالا، نسبت کنتراست آن 1500:1 می باشد. همچنین، صفحه ی این تلفن هوشمند، توسط نسل سوم گوریلا گلس محافظت خواهد شد.

پردازنده ی گرافیکی به کار گرفته شده در MX4 Pro نیز Mali T628 MP6/600MHz نام دارد و 3 گیگابایت رم، در کنار آن به پردازش هر چه بهتر کارهای شما خواهد پرداخت. سنسور های به کار گرفته شده نیز از سنسور های معمول می باشند، ژیروسکوب، قطب نما و سنسور های مخصوص شرکت Meizu.

mx4

اما اگر به قسمت پشتی این تلفن هوشمند دقیق شویم، می توانیم دوربین 20.8 مگاپیکسلی آن را مشاهده نماییم که توسط سونی ساخته شده است و IMX220 Exmor RS نام دارد. همچنین لنز های آن قادر خواهد بود تا تصاویری پانارومایی با زاویه ی 300 درجه را خلق کند و زوم دیجیتالی 4x را به ارمغان بیاورد. همچنین دوربین MX4 Pro قادر خواهد بود تا 30 عکس در ثانیه را ثبت کند که در نوع خود فوق العاده محسوب می شود.

دوربین جلویی این تلفن هوشمند نیز عملکرد قابل توجهی داشته است. این دوربین، می تواند تصاویر را با دقت 5 مگاپیکسل ثبت کرده و زاویه ی دیدی به اندازه ی 84.4 درجه ایجاد کند. البته از سیستم های به کار گرفته شده در دوربین جلوی این تلفن هوشمند، سیستم Face AE که در نور کم به کمک شما می آید و سیستم FotoNation که در گرفتن عکس سلفی شما را یاری میکند نیز نمی توان چشم پوشی کرد.

ابزارهای ارتباطی به کار گرفته شده در Meizu MX4 Pro نیز همانگونه که انتظار دارید هستند، بلوتوث نسخه ی 4.0، شبکه ی وای فای 802.11ac n/g/b/a، پشتیبانی از NFC و البته سیستم های دیگر. اما نکته ی قابل توجه در رابطه با این تلفن هوشمند، سیستم صوتی آن است که به گفته ی Meizu تغییری خارق العاده به حساب می آید. این سیستم جدید Retina Sound نام داشته و به کاربران این اطمینان را می دهد که از صداهایی با کیفیت و باس فوق العاده بالاو بدون هیچ گونه صدای مزاحمی بهره مند خواهند شد.

meizu-long

و در نهایت، سنسور تشخیص اثر انگشت این تلفن هوشمند که mTouch نام دارد، مهم ترین موضوعی است که می توان در رابطه با تلفن هوشمند Meizu، تلفن هوشمند MX4 Pro، اشاره کرد. محل شناسایی این اثر انگشت در قسمت “دکمه ی خانه” واقع شده است و فضایی به اندازه ی ی 508 پیکسل را که با یاقوت کبود پوشیده شده است، برای شناسایی اثر انگشت به همراه دارد و به کمک آن، می توان از کلمات عبور، پین ها و … را با خیال راحت تر و البته آسان تری استفاده کرد.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال