گوشی E2 میزو پس از دریافت مجوز TENAA امروز معرفی می‌شود

اخیرا شاهد درز اطلاعات و تصاویر زیادی از گوشی E2 میزو به بیرون بوده‎ایم و این گوشی حتی امروز مجزو TENNA برای وارد شدن به بازار موبایل چین را دریافت کرده است. انتظار می‎رود این گوشی امروز رسما معرفی شود. تصاویر منتشر شده توسط TENNA که در بالا مشاهده می‎کنید، نشان از موقعیت عجیب فلاش ال‎ای‎دی […]

اخیرا شاهد درز اطلاعات و تصاویر زیادی از گوشی E2 میزو به بیرون بوده‎ایم و این گوشی حتی امروز مجزو TENNA برای وارد شدن به بازار موبایل چین را دریافت کرده است. انتظار می‎رود این گوشی امروز رسما معرفی شود.

تصاویر منتشر شده توسط TENNA که در بالا مشاهده می‎کنید، نشان از موقعیت عجیب فلاش ال‎ای‎دی این گوشی داخل نوار بالایی آنتن دارد. این سازمان رگلاتوری چین هم‎چنین برخی از مشخصات گوشی E2 را قید کرده است.

این دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p، یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 2.35 گیگاهرتز (که نشان می‎دهد احتمالا از چیپست Helio P20 مدیاتک استفاده شده است)  و بسته به مدل خریداری شده 2، 3 یا 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 16، 32 یا 64 گیگابایتی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی دارد.

برخی از مدل‎ها مجهز به سیستم‎عامل YunOS بوده و سایرین دارای لانچر شرکت میزو یعنی Flyme هستند. دوربین اصلی یک سنسور 13 مگاپیکسلی بوده و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی این گوشی قرار گرفته است. این گوشی مجهز به باتری با گنجایش 3300 میلی‎آمپر است. ابعاد این گوشی 153.7 در 75.7 در 7.5 میلی‎متر و وزن آن 165 گرم است و در رنگ‎های مشکل، نقره‎ای و طلایی وارد بازار می‎شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال