Meizu از گوشی میان‌رده Meizu m3 رونمایی کرد؛ قیمت پایه92 دلار

شرکت Meizu به تازگی جانشینی را برای گوشی ساده و پایین‎ترین رده‎ی خود یعنی m2 معرفی کرده است. گوشی Meizu m3 از نظر ویژگی بسیار مشابه با مدل فعلی است، از جمله قیمت پایه‎ی 92 دلاری، با این تفاوت که دارای یک‎سری ارتقای جزئی است. یکی از آن‎ها تراشه است، یک تراشه‎ی MT6750 شرکت مدیا تک با […]

شرکت Meizu به تازگی جانشینی را برای گوشی ساده و پایین‎ترین رده‎ی خود یعنی m2 معرفی کرده است. گوشی Meizu m3 از نظر ویژگی بسیار مشابه با مدل فعلی است، از جمله قیمت پایه‎ی 92 دلاری، با این تفاوت که دارای یک‎سری ارتقای جزئی است.

یکی از آن‎ها تراشه است، یک تراشه‎ی MT6750 شرکت مدیا تک با پردازنده‎ی 8 هسته‎ای Cortex-A53 (4 هسته با سرعت کلاک 1.5GHz، 4 هسته‎ی دیگر با سرعت کلاک 1.0GHz) که جایگزین تراشه‎ی MT6735 می‎شود که 4 هسته‎ای است. دو مدل از این گوشی به چشم می‎خورد، مدل پایه با در اختیار داشتن 2 گیگابایت رم و فضای ذخیره‎سازی 16 گیگابایتی و یک مدل پیشرفته‎تر با 3 گیگابایت رم و فضای ذخیره‎سازی 32 گیگابایت. در هر دو مدل پشتیبانی از کارت حافظه‎ی خارجی نیز دیده می‎شود.

همچنین بدنه‎ی این گوشی از جنس پلی‎کربنات و دارای یک صفحه‎ی نمایش 5.0 اینچی با کیفیت اچ‎دی خواهد بود، ولی ابعاد اندکی افزایش داشته است تا احتمالاً یکی از تغییرات جدید را در خود جا دهد، چون گوش m3 بر روی پنل جلویی خود دارای شیشه‎ی 2.5 بعدی است. ابعاد این گوشی 141.5 x 69.5 x 8.3 میلی‎متر است، اندکی به نسبت نسل قبلی نازک‎تر است، ولی با این وجود یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 2,870mAh در آن به چشم می‎خورد (ظرفیت باتری مدل m2 برابر با 2,500mAh است).

دوربین عقب این گوشی 13 مگاپیکسلی و زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.2 است و قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی نیز دیده می‎شود. در جلو دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.0 دیده می‎شود، در این بخش تغییری صورت نیافته است.

به لطف تراشه‎ی جدید، پشتیبانی از شبکه‎ی LTE با تعدادی از پهنا باند‎های مختلف دیده می‎شود. بلوتوث و سرویس‎های جی‎پی‎اس و پشتیبانی از شبکه‎ی Wi-Fi a/b/g/n راه‎های ارتباطی این گوشی هستند ولی خبری از پشتیبانی از Wi-Fi ac نیست.

این گوشی به رنگ‎های جدیدی به بازار عرضه خواهد شد، قیمت این گوشی در چین 599 یوآن چین خواهد بود (مدل دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی)، درحالی‌که مدل بهتر قیمت 799 یوآن چین (123 دلار) را خواهد داشت. از طریق کانال‎های رسمی بعید است این گوشی به‌صورت رسمی برای بازارهای دیگر عرضه شود، بنابراین به دنبال واردات این گوشی از کانال‎های دیگر انتظار افزایش قیمت‎های مذکور را باید داشته باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال