گوشی M3E میزو رسما معرفی شد؛ پردازنده‌ Helio P10 و 3 گیگابایت حافظه‌ رم

همان‎طور که شرکت میزو قبلا قول داده بود، روز گذشته طی یک کنفرانس مطبوعاتی گوشی‎هوشمند جدید خود را معرفی کرد. گرچه، به جای معرفی گوشی M1E که موضوع بسیاری از تصاویر و اطلاعات مطرح شده بوده است، این شرکت مهم چینی از گوشی M3E میزو خود رونمایی کرد. نمی‎توان واقعا گفت که این اقدام به […]

همان‎طور که شرکت میزو قبلا قول داده بود، روز گذشته طی یک کنفرانس مطبوعاتی گوشی‎هوشمند جدید خود را معرفی کرد. گرچه، به جای معرفی گوشی M1E که موضوع بسیاری از تصاویر و اطلاعات مطرح شده بوده است، این شرکت مهم چینی از گوشی M3E میزو خود رونمایی کرد.

نمی‎توان واقعا گفت که این اقدام به معنای این است که خیلی زود باید انتظار دستگاه دیگری را نیز داشته باشیم یا نه، ولی با توجه به مشخصات‎ فنی در گذشته مطرح شده و اعلام رسمی میزو در روز گذشته، می‎توان نتیجه گرفت که با یک دستگاه، ولی تنها با نامی اندکی متفاوت، روبرو هستیم.

گوشی M3E میزو یا آن‎طور که در چین نامیده می‎شود Meilane، شباهتی با گوشی m3 note هم از نظر مشخصات فنی و هم طراحی دارد. این دستگاه جدید همان صفحه‎ی نمایش 5.5 اینچی، با رزولوشن فول‎ اچ‎دی و فناوری IPS و چیپست MT6755 Helio P10 شرکت مدیاتک را به همراه 3 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 خواهد داشت.

گوشی M3E میزو-

میزان حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایت خواهد بود و دکمه‎ی معروف همیشگی شرکت میزو یعنی دکمه‎ی mTouch 2.1 که یک دکمه‎ی ترکیبی Home و سنسور اثرانگشت است نیز دیده می‎شود. در بحث دوربین نیز این گوشی با m3 note مشابه بوده و از یک دوربین عقب 13 مگاپیکسلی از نوع سنسور IMX258 سونی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.2، لنزهای 5P و فوکوس خودکار تشخیص فازی، بهره می‎برد. در جلو یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.0 و لنزهای 4P دیده می‎شود.

در بحث طراحی در مقایسه با m3 note یکسری موارد اندکی تغییر یافته‎اند. گوشی M3E میزو اندکی باریکتر است و ابعادی برابر با 153.6 در 75.8 در 7.9 میلی‎متر دارد ولی وزن آن کمی بیشتر و برابر با 172 گرم است. این قضیه با توجه به این‎که ظرفیت باتری به 3100 میلی‎آمپر ساعت کاهش یافته، کمی عجیب است. ولی حداقل این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‎کند و فناوری mCarger قادر به این است که در عرض 30 دقیقه میزان شارژ را از 0 به 50% برساند.

تنها چیزهای دیگری که به نظر می‎رسد تغییر یافته باشند ارائه‎ی گوشی M3E به رنگ جدید آبی است. مدل‎های دیگر به رنگ‎های خاکستری، نقره‎ای، طلایی و رزگلد خواهند بود. قیمت این گوشی بایستی از 1299 یوآن چین (195 دلار) شروع شود.

تصاویری از این گوشی را می‎توانید در زیر مشاهده کنید

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال